Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, December 3, 2014

SUKAR DIPERCAYAI!!! MASIH ADA LAGI KOPI SECAWAN BERHARGA 20 SEN? JOM SERBU RESTORAN NI BERAMAI-RAMAI!!!

Kita seringkali diwar-warkan dengan di media sosial tentang makanan yang mahal di mana seseorang terkejut apabila hendak dibayar dan mendapat selaran dari ramai pengguna.

Tetapi kali ini kami akan berkongsi kisah sebuah kedai makan yang mungkin antara yang termurah di Malaysia terletak di jalan Ilmu berhampiran Tanjung pauh,Jitra kedah, dimana mengenakan cas yang amat murah untuk pelanggannya menikmati makanan.

Bayangkan secawan kopi 'O' hanya 20sen? kalau di Kuala Lumpur Kopi 'O' ni dah RM 1.20 beza seringgit tu, banyak bezanya. mereka bukan sahaja menyajikan makanan lauk pauk murah malah kalau anda ingin menambah nasi harga nasi tambah anda adalah percuma.


Jadi tidak hairanlah ramai orang berduyun-duyun datang ke kedai ini.Apa yang dibuat kedai ini semestinya menarik minat pelajar-pelajar yang berada dikawasan itu untuk menjamah makanan di kedai ini kerana restoran ini berdekatan dengan empat buah kolej utama iaitu Politeknik Sultan Abdul Halim Muazam Shah(Polimas), Intitut Perguruan Darul Aman(IPDA), Institut Aminudin Baki cawangan utara dan Institut Latihan Perindustrian.

Memang ramai jawabnya pelajar-pelajar akan datang ke kedai ini. Restoran ini jugak sedang membuat promosi dimana mereka akan menghadiahkan sebiji motosikal bagi pelanggan mereka yang ke sejuta. Siapalah yang bertuah itukan.

Apapun tahniah Admin ucapkan kepada pengusaha kedai ini kerana berani menjual makanan dengan harga murah kepada orang ramai. Orang lain sibuk untuk menaikkan harga tetapi masih ada insan mulia seperti ini yang menjual makanan dengan murah.

Kami doakan kedai ini akan lebih maju dan sentiasa diberkati.-

COPY PASTE SEPENUHNYA DARI  Siakapkeli.com.my

No comments:

 
Blogger Templates