Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, December 27, 2014

WALAWEIII!!!! INI BARU NAMANYA TURUN PADANG MERAKYATI KESUSAHAN MANGSA BANJIR!!!

Anda kenal lelaki dalam gambar ini?

Siapa dia yer?

Bukankah ramai orang Cina memanggilnya sebagai TOKONG PULAU PINANG?
Menurut empunya gambar, scene ini dirakamkan ketika si Tokong sedang menikmati percutian di PARIS, menikmati makanan lazat dan mewah di atas EUROSTAR... malah mungkin sedang membaca berita-berita tentang banjir di Malaysia menerusi akhbar yang ditatapnya sambil menikmati percutian yang barangkali ditanggung sepenuhnya oleh wang rakyat.

Tidak seperti perjalanan rasmi Perdana Menteri bertemu Obama sambil bermain golf sebentar untuk membincangkan isu-isu penting termasuklah keselamatan setelah pertemuan tersebut dirancang berbulan-bulan, percutian Tokong pula sememangnya PERCUTIAN.

Tapi tentu para pecacai seronok dan tidak apa-apa kerana Tokong bukan Najib dan semua yang dilakukan oleh Najib termasuklah memastikan keselamatan rakyat Malaysia yang kuat mengutuk dan mencercanya adalah SATU KESALAHAN BESAR!!!

3 comments:

Anonymous said...

gaya2 Lim Guang Eng,

Kononnya dia Manusia paling BIJAK dalam Malaysia..

Penang bangkrup, Belanja Naik..

Tapi sebabi2 beliau, Cina tetap sembah..

Asas Cina ialah:
Kelana dlm banyak2 Cina Lim Guang Eng sahaja yg berani berak di tempat Melayu.

Anonymous said...

Nie la keturunan cina bangsat yg lari dr negara cina kat mesia di jilat jubonya oleh puak pkr....elok la tu cina bangsat oii berak banyak2 lagi buat perangai cam bapak lu dulu2....apa melayu boleh buat

Anonymous said...

Oooooo.!!! Babi.!!!

 
Blogger Templates