Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, January 7, 2015

BABI PUNYA GILA! CEROBOH RIBUAN EKAR TANAH, ESOK DEMO DEPAN KEMENTERIAN PERTANIAN SUPAYA KERAJAAN BAGI FREE TANAH CEROBOH TU KAT CINA DAP!!!

Menarik sungguh drama Cina-Cina DAP Perak ini!

Pagi esok, mereka akan mengadakan demonstrasi depan Kementerian Pertanian di Putrajaya di Precint 4 pada jam 10:30 pagi.

Cina-Cina DAP yang telah menceroboh dan meneroka tanah ribuan ekar tanah kerajaan di Perak, cuba mendapatkan bantuan daripada Kementerian Pertanian agar mendesak dan mempengaruhi Kerajaan Negeri Perak yang sangat mereka benci agar membenarkan emreka terus menceroboh tanah-tanah tersebut, bahkan memberikan hak milik kepada mereka.

Ini adalah kerana, Kerajaan Negeri Perak yang diketuai oleh Zambry Abdul Kadir telaembuat keputusan untuk merampas ribuan ekar tanah-tanah terbabit.

Sebahagian besar daripada pencerobohan tersebut dilakukan pada zaman 11 bulan DAP memerintah Perak dengan menjadikan Nizar Jamaluddin sebagai boneka.

Difahamkan Cina-Cina DAP dan penyokong Pakatan Rakyat itu akan datag dengan enam buah bas untuk berdemonstrasi dan mendesak agar tanah-tanah tersebit diaerahkan kepada mereka.

Pastinya sekali lagi mereka akan menggunakan kuasa dan umpan undi untuk melakukan tekanan. Dan pastinya juga kita akan mendengar KUASA RAKYAT akan dilaungkan walaupun kita juga sedar walaupun mereka dibantu dan dimanjakan seperti penyaluran bantuan untuk sekolah-sekolah Cina mereka, mereka tetap memperjuangkan ketuanan Cina DAP.

15 comments:

Anonymous said...

Mari kita pulak berdemo pembalakan oleh DAP di Kelantan dan penggondolan bukit di Pulau Pinang di kawasan orang Melayu. Kita kena proaktif macam orang DAP juga. Sedih tengok Tanah di kawasn Melayu gondol sana sini.

Ted Manoff said...

Very good...jom. .. ..kalau boleh bertembung dengan demè lagi bagus...

Anonymous said...

Setuju dengan plan tu...masyarakat Melayu perlu bangkit..dan bangkit biar sampai putih tulang...mari kita sama sama berjuang demi masa depan orang melayu

Anonymous said...

Mari kita ramai ramai pakat sokong DR Zambri

Unknown said...

Dah naik toncang dah puak ni....nmpknya puak ni mcm nk mncabar kesabaran melayu.tp nk slh puak ni pun ssh jgk..psl ada melayu dok angkat pungkuk puak ni

Anonymous said...

Di penang si dapigs ni bebas buat apa saja, tanah warisan melayu dirampas, dihalau, puki dapigs ni, apa yg kita takut, takde org cina undi bn, mana melayu pkr, asik kena main puki dapigs

Anonymous said...

Kerajaan Perak kena tegas spt mana kerajaan P Pinang...atas nama undang2. Bukan saja leh rampas, tapi dakwa kerana menceroboh.

Anonymous said...

Jangan hanya berkeras dgn melayu jer macam usir melayu kg chubadak, dgn cina macam mana? Nak kasi toleransi kut !

Anonymous said...

6 biji bas je? Bawaklah 60 biji ke 600 biji ke, baru betul. Setakat 6 biji kali 40 baru 240 org. Berbaloi ke apek oiii. Lepas serah memo, balik. Kerajaan perak didesak teruskan rampasan ke atas tanah yg diceroboh. Nak ugut undi, piiraahhhh. Mereka tak pernah undi bnpun. Jgn jadi bodoh percaya ckp mereka.

Anonymous said...

Layan pun diaorg konfem takkan undi BN gak.. Bodo la kalau layan

Anonymous said...

Ingat sejarah!

Orang Melayu yang berjuang, cina senang-senang dapat Taiping (Klian Pauh jadi Taiping).

Pahlawan Melayu berjuang sampai mati, ada yang dihukum gantung; pembesar yang ada lombong timah, habis semua dirampas. Sebahagian british ambil, sebahagian lagi cina pendatang yang dapat percuma.

Anonymous said...

Jgn bg muke lg CINABENG ni smue.

Ko kalu tolog dorg,
Dorg psti akn GIGIT ko smule

Anonymous said...

Pi bg telo untuk dijentik dan muka untuk disepak oleh pelahab babi bangsat nie. ...apa mlayu leh wat....penang kita halau semua mlayu duduk laut......

Anonymous said...

cina dan india dap celaka, haramjadah

Anonymous said...

mnatang anak haram ni memang bnyak dah bantai Tanah di perak ni....kadang2 tu lombong yg memang kita tau tak pernah ada org punya dan dah bertahun2 kita gi memancing di sana...tiba2 dating anak haram ni suka2 mak bapak dia je pasang pagar keliling lombong tu dan mengaku dia punya...tak ke gampang punya kaum namanya tu

 
Blogger Templates