Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, January 11, 2015

KERANA ARTIS K-POP KOREA, PEREMPUAN MELAYU BERTUDUNG JUAL MARUAH DIRI DI ATAS PENTAS!!!



Siapa penganjurnya?

Namun siapa penganjurnya bukanlah satu perkara penting kerana yang pastinya, penganjur tidak memaksa walaupun mengumpan.

Yang jadi masalahnya adalah budak perempuan Melayu bertudung itu sendiri. Sanggup merendah-rendahkan maruah diri hanya semata-mata kerana gilakan artis K-Pop Korea serta sanggup melakukan apa-apa sahaja, hatta memeluk mahupun membiarkan dia dicium dan dikucup.



Kontras benar generasi zaman sekarang. Generasi yang berasakan mereka sangat bijak dan lebih pintar daripada generasi sebelumnya. Generasi yang melihat, mereka mempunyai teknologi dan tamadun yang lebih tinggi berbanding generasi-generasi sebelumnya. Namun generasi yang sebenarnya ibarat warna hitam dan putih kerana segolongan daripada mereka sangat taksub dengan ajaran agama yang dianuti sehinggakan semua orang yang tidak mengikut cara dan pemikiran mereka dilabelkan sebagai HARAM dan SESAT, manakala segolongan lagi pula, melihat agama hanyalah satu elemen untuk diisi pada masa lapang sahaja.

Salah siapa? Kerajaan yang telah memberikan dan menyediakan segala prasarana yang lengkap termasuklah moduk-modul pengajaran dan pembelajaran, atau ibu bapa yang terlalu sibuk mencari material dunia, atau sebenarnya salah golongan remaja itu sendiri kerana terlalu terpengaruh dengan budaya hedonisme? Atau masyarakat yang teraba-raba dan sedang mencari jalan kebenaran tetapi terseleweng kerana kurang ilmu namun masih lagi berlagak seolah-olah mereka sudah ada cop SYURGA di dahi masing-masing?

3 comments:

Anonymous said...

Mungkin KURANG KASIH SAYANG @ INGIN MEMBALAS DENDAM kepada kekasih lama/ yg tiada respon..


Perbuatan INI boleh menaikkan semula Harga DIRI & glamor.

Terngat dulu Shahrukh Khan dipelok cium Pelakon Perempuan Popular sebelum insaf & pergi Umrah.

Teringat juga Bini Perdana Menteri yg Mabok dahaga Bolywood berjoget & bercium lelaki2 darah india.

Anonymous said...

butoh pendek pun anak dara melayu minat habis la apa nak jadi kat anak melayu

Anonymous said...

Tu yg hang nmpk kt atas pentas...yg serah burit kt krew korea tu xtau laa berapa ramai...syoknya dpt apom free

 
Blogger Templates