Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, January 8, 2015

NURUL IZZAH PULA CUBA KENAKAN RAFIZI RAMLI DALAM SAMAN MALU!!!

Daripada keterangan yang diberikan oleh Nurul Izzah dalam saman malu NFCorp dan Pengerusinya Dr. Mohamad Salleh Ismail ke atas Naib Presiden itu dan PKR di mahkamah semalam, Nurul Izzah terang-terang menyalahkan Rafizi Ramli dan membiarkan Rafizi Ramli menanggung seorang tuduhan fitnah ke atasnya.

Rafizi Ramli juga telah disaman oleh NFCorp dan Mohamad Salleh secara peribadi.

Nurul Izzah enggan mengakui fitnah yang dilemparkannya dalam satu sidang media yang turut dirakamkan dan dicatatkan sebelum disiarkan oleh media. Sebaliknya menyalahkan Rafizi Ramli sepenuhnya.

Menurutnya dia sekadar mengulangi apa yang diperkatakan oleh Rafizi dan menggunakan dokumen yang dibekalkan oleh Rafizi untuk dibacakan. Ketika ditanya mengapa dia tidak meminta penjelasan daripada NFCorp dan Mohamad Salleh sendiri berhubung perkara berkenaan, Nurul Izzah sekadar menjawab, sukar untuk menghubungi mereka.

Mujur jugalah dia tidak menyatakan yang Rafizi Ramli tak bagi dia call atau hubungi NFCorp atau Mohamad Salleh. Kalau tidak buta-buta sahaja Rafizi kena tanggung semua masalah itu seorang diri.

Barangkali jugalah, itu juga menjadi salah satu daripada faktor Rafizi Ramli jatuh gila dan dijangkiti wabak bipolar disorder.

Anehnya semasa pemilihan PKR lepas, Nurul Izzah merupakan anggota pasukan yang sama dengan Rafizi Ramli. Seorang lagi yang juga bakal disaman oleh NFCorp dan Mohamad Salleh adalah Saifuddin Nasution.

Selain Rafizi Ramli dan Saifuddin, yang sedang kecut perut dan kembang kuncup menantikan dia pula disaman dan pendedahan status kewarganegaraannya nanti di mahkamah adalah Ketua Wanita PKR yang bermulut lebar dan pernah menjadi penjual buah di tepi jalan di Taman Ahmad Razali, Ampang iaitu Zuraidah Kamaruddin.

5 comments:

Anonymous said...

Ini semua wayang
Jangan terpedaya

Ted Manoff said...

Wayang ke tak wayang itu lain cherita. ...sekarang kes dalam mahkamah...tengok sapa nak kena...

Kalau aku Le. ..aku tak minta hakim putuskan bayar wang...chukop Nurul Izzah jadi pembantu rumah aku dan tugas dia termasuk pichit2 dan urut badan aku...he he he ..lagi mau apa Dong..

Anonymous said...

Share dgn aku bro...

Dia ni pun terror kalau bab2 aiskerim...
Mesti best...

Kahkahkahkah

Anonymous said...

Anon.4.48,
Wayang taik kucing hang,bukankah generasi KETUM ini juga yang mengaku membuat fitnah kpd bekas menteri tempoh hari,dah jadi tabiat,apa nak hairan.

kumbang said...

Dia yang fitnah nong sri chik, dia yang suruh orang islam murtd dia ni juga yang buat fitnah NCCorp.mak dia dulu kalah dalam saman fitnah dengan felda perasan nak jadi menteri besar bercakap dalam DUN selangor tergagap.bapak dia pula jangan cerite le sat lihat nak heret masuk jail.budak pompuan ni memang tak ada kelas nak jadi pemimpin hingus tak kering lagi.

 
Blogger Templates