Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, January 12, 2015

ORANG-ORANG ISLAM SEKALIAN!!! ERIC PAULSEN DAH DITANGKAP POLIS DI PEJABATNYA DI BRICKFIELD!!!!






23 comments:

Anonymous said...

SYABAS PDRM.... GOOD JOB.
ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS.
ACTION ACTION ACTION !

Anonymous said...

HANYA ISLAM SEJATI YANG SAYANGKAN UGAMANYA.
YANG PERLEKEH DAN HINA ISLAM WAJAR DI AJAR.
TAK KAN ORANG MENGAKU MUSLIM TAK SOKONG.
SEBAGAI SEORANG ISLAM NURUL PATUT HARGAI TINDAKAN POLIS..... BUKAN PERLI AS GANGSTERS.

Anonymous said...

WELL DONE......BRAVO!!!!!!!

Anonymous said...

nasib baik dapat ke polis, kalau aku yg dapat tak ada jawaban lain , sembelih !!

maae said...

Libas jer ! Mempersendakan Islam, JAKIM, Solat Jumaat dan seluruh orang-orang Islam Malaysia dan MENGHASUT melampaui batas keagamaan sehingga boleh membenihkan pergaduhan.

Semoga JAKIM dan PDRM konsisten dengan hukuman setimpal. Bukan denda setakat RM 5,000.00 sahaja dan kemudian lepas bebas.

Kenapa yang satu lagi tidak di tangkap ? Bukan kah politik nya juga menghasut, melanggar dan melampaui batas sensitiviti Umat Islam ? Harap PDRM bertindak sama. Juga beri amaran kepada geng-geng "lawyOer buruk" mereka yang tidak langsung sensitif perpaduan !

Anonymous said...

Ini kali, jgn kasi lepas pigi sweden

Anonymous said...

Mak Janda anak al Jubori tu patut di cekup juga ,kerana menghasut masyarakt membeci polis.

Anonymous said...

Tahniah polis diraja malaysia...pada nurul@aljuboori selesai kes fitnah dan krluarga ksmu....tak payan nak mrnyibok...lrmbah pantai dah x selamat lagi untuk ko....tunggu.....

Anonymous said...

Sy nak cadang satu cr nak jatuhkan DAP.. Mai ghamai2 anak muda melayu join DAP..kita gunakan dasar terbuka parti DAP supaya DAP dipenuhi org melayu..perang dr dlm.. mcm yg buat kst PAS..jadi ahli tp pro BN..sekadar cadangan..

Anonymous said...

Pi LA hang duduk dengan pemakan bangkai tu

Anonymous said...

Kita sbg. NEGARA ISLAM tak patut asyik APOLOGETIK & TUNDUK-mcm-KULI pd. si puak EKTREMIS/PENGGANAS KAPIRDAJAL ANTI-ISLAM termasuk yg. mcm. PENGGANAS loyar LONGKANG BANGKAI BABI PORKsen dan kit-SIAL KANGKANG BABI! Sampai begitu kurang ajaq asyik MENGHINA ISLAM, Al-Quran dan Hukum HUDUD, serta para ULAMA dan MUFTI kita yg. digelar PORKsen sbg. 'ANJING' yg. "BARKING mad" - dan juga KPN yg. diFITNAH tindakannya berkaitan UMNO kononnya, harus SAMAN PENGGANAS PORKsen ni BERJUTA!

Si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya spt. loyar LONGKANG BANGKAI BABI PORKsen ni juga nak ambil kesempatan nak jadi 'hero' KEPARAT kebebasan-"free speech"-SAMPAH Barat-Zionis, di mata Dunia Barat-Zionis, apalagi dgn. insiden Paris, yg. disyaki dirancang si ISrael/NATO, utk. terus menjtuhkan Islam/umatnya termasuk di Eropah/Barat!

Kan Dunia Islam dan ramai pemimpin Islam-LIBERAL dok asyik TERUJA mcm. si PEMBODEK-BANGANG memanjang - dok SEMBAH-mcm-si-KULI, "hak asasi kesamaan-kebebasan tanpa-batasan/demokrasi"-SAMPAH si MUSUH ISLAM dari Barat-ZIONIS dan ejen-ejennya dari si DAPBANGKAI/PKRSODOM: sedgkan si Barat-ISrael boleh asyik MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam dan MEMBUNUH umatnya dlm. GENOSID yg. berterusan, termasuk di Palestin, Iraq, Syria, Afghanistan, Nigeria, Mali, Afrika Tengah, Guinea, Kenya, Somalia dsbnya! Dasar si HIPOKRIT-puak-syaitan termasuk UN/ICC-ICJ-INTERPOL dsbnya yg. disyaki diKUASAI si Barat/NATO- ZIONIS!!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

kena siasat tengok sini:

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2015/01/ah-beng-perasan-omputih.html


Apa sebenarnya TUJUAN BERUK ini & siapa dibelakang beliau yang menyebabkan selalu melakukan PROVOKASI & EJEKAN kepada orang Islam.

Siasat JUGA Malaysia Insider/Malay Mail

"Things that make Muslim Angry 2014"

Ini juga bentuk EJEKAN kepada Umat Islam.

Tak ada orang yang suka diejek apatah LAGI ejekan UNTUK lawak Jenaka.

Kebiasaannya ejekan yang berulang2 dalam jangka masa tertentu menyebabkan kes gaduh, bunuh termasuklah kawan karib, adik beradik dsb.

KEGIATAN INI PERLU DITAMATKAN (e.g penjara 10 tahun) bagi menjamin KEHARMONIAN NEGARA

Anonymous said...

SETUJU. BUKAN SAJA MENGHASUT RAKYAT MEMBENCI PDRM YG AKAN MENGGUGAT KETENTERAMAN AWAM TETAPI PERLU JUGA DISIASAT SAMA ADA KENYATAAN BAKAL JANDA ITU MEMPUNYAI UNSUR2 YG MEMFITNAH PDRM.

x p.o k sel.

Anonymous said...

Bettina TU TUDUH polis gangster.
DASAR MULUT LONGKANG.
Polis takder MARUAH KAH .
TAHAN DAN SIASAT BETINA BUSUK NI SEKALI..

Anonymous said...

Syabas PDRM.Kami bangga dan sokong 100% tindakan kamu ke atas Si Babi Eric Paulsen ini.Pejabat Peguam Negara juga diharap tidak menghampakan rakyat dengan melepaskan Si Babi Eric Paulsen ini.Denda sahaja tak cukup sebab NGO-NGO kurang ajar ini memang banyak duit kerana dibiayai oleh kaum Zionist Amerika. Penjarakan Si Babi Eric Paulsen dengan kadar segera supaya menjadi contoh bagi penghasut/penderhaka negara yang sengaja nak memporak-perandakan negara. Nurul Izzah, Ambiga, Saifuddin Abdullah Lateefah Koya dan geng-geng samseng yang sewaktu dengan mereka, you all pun sama setan dan sama tahap kurang ajar macam Si Babi Eric Paulsen.Semoga balasan yang sewajarnya juga ditimpakan ke atas kamu semua tidak lama lagi. Kepada Allah, kami berserah. Aamiin....

Anonymous said...

Belum tentu diterima semuanye. Dia org xbodoh. Tpi yg tpilih tu mmg bodoh

Unknown said...

Iman budak tk ada agaknya ya..mcm mna blh berkawan dgn yusuf qardawi..nk bela sngt kafir hina islam..

anakmalaysia said...

SYABAS !! SYABAS !! dan SYABAS !! kpd IGP dan PDRM atas tangkapan si bangsat dan sampah masyarakat ini..sumbat je ke penjara 99% rakyat msia sokong..yg betina satu tu pun kena ajar sikit sbb politik mereka ni sama sekali melanggar perlembagaan Malaysia..cukup2 sudah penghinaan yg dibuat selepas ISA dimansuhkan...ini semua ajaran Dapigs n KETUM Aljuburi jahanam tu kerja menghasut utk kepentingan mereka sendiri....

Anonymous said...

esok lepas lar tu..aku dah tau apa keputusan…kalau melayu confirm tak lepas…klu polis dan pemimpim melayu beraniambil tindakan mmg aku tabik…puiii

Anonymous said...

Ko sape nk tabik2 orang ni ?
Zaman sekarang anjing kurap punya tabik tak laku ar woii. .

Unknown said...

Org islam ni ade 2 golongan. 1 Yang mengamalkn ajaran islam dn yg satu lg yg dh murtad..golongan ini lah yg menyokong eric

Unknown said...

Org melayu yg bodoh2 je yg msk DAPig

Unknown said...

Aku ingt org ni org putih. Kalau tengokn nama ny memang mcm mt saleh. Rupanya golongan yg makn bangkai babi..muka pun mcm kominis

 
Blogger Templates