Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, January 11, 2015

RAFIZI RAMLI PENGECUT DAN TELUR LEMBIK!!! APASAL TAK BERANI MUNCUL DI PARLIMEN DAN BAGI ALASAN SAKIT?


Kita tak mahu mendoakan orang lain celaka. Kita juga tidak mahu mendoakan orang lain jatuh sakit. Dan kita juga tak mahu mendoakan agar orang lain terkedang di atas katil dengan hanya mulut dan kelopak mata sahaja hidup.

Tetapi ini bukan kali pertama, alasan yang diberikan adalah sakit!

Setiap kali ponteng daripada menjalankan tanggungjawab di Parlimen, setiap kali itulah juga, alasan yang diberikan adalah sakit.

Haram tiada seekor pun puak Pakatan yang mahu menceritakan bagaimana Rafizi Ramli gagal mengemukakan bukti di Parlimen sebagaimana yang dijanjikannya berhubung penyelewengan 1MDB. Ramai yang terpaku di hadapan televisyen dan Internet untuk menonton siaran secara langsung pendedahan yang akan dibuat oleh Rafizi Ramli.

Rafizi Ramli sebelum ini menidakkan penjelasan yang telah diberikan oleh Kementerian Kewangan berhubung 1MDB dan jaminan kerajaan ke atas hutang 1MDB sebanyak RM5.8 bilion selain tiada jaminan untuk hutang-hutang yang lain.

Rafizi kemudiannya mendakwa, dia mempunyai bukti-bukti yang lebih kukuh menunjukkan Ahmad Maslan berbohong dan berjanji akan menyerahkan kepada Speaker Dewan Rakyat bukti-bukti berkenaan pada jam 11:30 pagi. (BACA DI SINI)

Memandangkan Rafizi Ramli kuat sangat mendesak Ahmad Maslan meletakkan jawatan kerana berbohong, dalam hal ini yang ternyata pembohong adalah Rafizi sendiri, mengapa Ahli Parlimen Pandan itu tidak meletak jawatan? Mengapa alasan sakit untuk melarikan diri daripada bertanggungjawab dengan tuduhannya dibuat?

Sudah terlalu banyak kali Rafizi berbohong kepada Parlimen sepanjang 17 bulan dia menjadi Ahli Parlimen. Tidak pernah pula dengarnya dia sanggup meletak jawatan tetapi cukup suka mendesak orang lain meletak jawatan!!!


7 comments:

Anonymous said...

Pondan pukimak tu hanya tahu menipu, memfitnah dan menghasut. Itu je modal si pondan gemuk tu. Sifat pondan yang berhati busuk macam si fizi ni memang tak layak digelar pemimpin.

Sifat pondan busuk hati macam ni la yang kita patut jauhi. Sebab tu lah anwar dan geng2 LGBT yang berkeliaran dalam PKR harus disingkir dari jawatan2 "pemimpin". Hati yang busuk hanya tahu nak menjatuhkan pemimpin2 lain. Tiada langsung niat untuk berkhidmat untuk RAKYAT!

anakmalaysia said...

Ni lagi satu sampah dan bangsat masyarakat Rafizi sial celaka pondan gemuk tak de lain keja penjilat tegar jubok KETUM...cium burit para Dapig..tak guna langsung!!

Anonymous said...

Kalau betul Rafizi tu memfitnah saman je dia ,biar tinggal nama dia je nanti

Anonymous said...

X leh bro.. X leh saman.. Kalau x silap.. Dlm dewan negara.. Ada imuniti.. So kalau main tuduh pun.. X de ape.. Cuba suh rapizi ulang tuduhan luar dewan negara.. kat lobby parlimen ker.. Ada bran x?..

Anonymous said...

Ini lah dia hasil anwar main lubang taik budak2 jantan. Sekarang kita yang kena menerima padah bila ada diantara budak2 yang dah menjual lubang taik terus diberi jawatan dalam politik dan perniagaan.

Pondan gemuk sekoq ni adalah contoh terbaik. Jual lubang kat TPM, terus masuk politik. Yang kena tipu adalah rakyat!

Unknown said...

Tk per..kita semua pakat tngu dia mai bersidang..tk kan dia nk sakit sampai hbs dewan bersidang..klau blh..kita mintak pd media masa.rtm.ataupun mana2 stesen tv..soal jwb dt maslan dgn rafizi di livekan...nk tgk brp lawak si rafizi ni faktanya serta bukti yg kukuh trhadap penyelewengan 1mdb..kau nk lari mna rafizi..awak berak tengah jln..awk ckp org lain plk yg berak

Anonymous said...

Memang patut disaman je bagi pengajaran.

 
Blogger Templates