Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, March 19, 2015

FAEKAH HUSIN KUTUK AZMIN ALI SUPAYA JANGAN BERLAKON MACAM BAGUS TETAPI PERLAKSANAANNYA MACAM HAMPEH!!!



Sesekali terdengar juga suara Faekah Husin, wanita yang paling ditakuti dan dibenci oleh Azmin Ali. Malah wanita yang paling dimusuhi oleh PKR itu, tetap berjaya memalukan Azmin Ali walaupun suaranya tidak lagi sekerap dahulu.

'Kecil' sahaja isu yang dibangkitkan oleh Faekah Husin tetapi sudah cukup untuk menanggalbogelkan Azmin Ali yang terlalu banyak menuntut ilmu lakonan daripada Anwar Ibrahim.

Azmin Ali sewaktu awal perlantikannya sebagai Menteri Besar Selangor bukan main lagi beriya-iya memberikan jaminan, masalah sampah tidak dikutip di Selangor akan selesai dalam tempoh tiga bulan selepas perlantikannya. Untuk menambahkan lagi keyakinan pengundi-pengundi di Selangor, dia mempamerkan nombor telefonnya dan menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang tidak berpuas hati dengan mutu pungutan sampah untuk berhubung dengannya.



Bagaimanapun, selepas enam bulan, masalah sampah di Selangor tidak selesai. Lakonan Azmin Ali yang sanggup terjun ke dalam tong sampah, tidak berjaya menghapuskan masalah pungutan sampah walaupun kontraktor-kontraktor yang dilantik adalah kroni-kroni PKR dan DAP.

Kerana itulah, Faekah Husin mencuit Azmin Ali menerusi Twitternya. (RUJUK SINI).

Selepas enam bulan Azmin Ali menjadi Menteri Besar Selangor, kesemua masalah yang dibangkitkannya sendiri, tidak dapat diselesaikan. Malah, terbaru, isu air yang melibatkan tanah yang kononnya diperjuangkan oleh Azmin Ali sebagai 'kedaulatan Selangor', turut tergantung dan akhirnya Azmin Ali meminta bantuan Kerajaan Pusat meskipun pada masa yang sama, KEDAULATAN TANAH SELANGOR di Datum Jelatek yang tergadai kepada warga asing, langsung tidak disebutnya. Manakala tanah yang dipertikaikannya pula adalah jaluran untuk penyediaan paip dan saluran air bagi kemudahan rakyat Selangor sendiri.

Elok benarlah Faekah Husin membogelkan Azmin Ali. Sekurang-kurangnya menyedarkan Azmin Ali bahawa lakonan tidak akan menyelesaikan semua masalah dan tidak menjawab pelbagai persoalan!!!


2 comments:

Anonymous said...

HANCURRRRRRRR
HAMPASSSSSSSSS
SATU TERM CUKUP.
HOPELESS GILA..........
COMPLETE FAILURE......

Anonymous said...

Azmin x dpt ILHAM lagi la, aiskrim lama dh x kena hisap dlm jamban.

Min jgn marah klu mmg btul ko suke jamban, aku tau ko stress nk hafal teks lakonan.....sabo min....kahkah

 
Blogger Templates