Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, March 23, 2015

RAFIZI RAMLI BUAT FITNAH LAGI, GAMBAR RSF MAGAZINE DIGUNAKAN UNTUK TUNJUK KEMEWAHAN JET 'PERIBADI' NAJIB!!!



Demam hudud secara automatik telah menenggelamkan isu bangang yang dibangkitkan oleh Rafizi Ramli. Bukan sahaja isu hudud telah menjahanamkan Pakatan Rakyat sendiri dengan Pakatan Rakyat sudah berada di ambang perpecahan.

Barangkali itulah yang dikesalkan oleh Hannah Yeoh kerana pembentangan enakmen hudud telah menyebabkan isu 'JET PERIBADI' senyap begitu sahaja dan peluang untuk membelasah Najib Abdul Razak, tidak kesampaian.

Barangkali kerana itulah juga, Rafizi Ramli kembali melakukan fitnah semata-mata untuk menaikkan sentimen kemarahan rakyat ke atas 'pemborosan' Najib Abdul Razak. Gambar-gambar yang menunjukkan kemewahan dalam 'JET PERIBADI' baru Najib Abdul Razak dipampangkan untuk tatapan.

Menurut Rafizi Ramli, Kerajaan telah membelanjakan RM28 juta untuk 'JET PERIBADI' Najib (BACA DI SINI) walaupun telah dijelaskan bahawa jet baru yang menggantikan jet berusia 16 tahun itu adalah untuk kegunaan DYMM Yang Di-Pertuan Agong dan Raja-Raja Melayu serta tetamu rasmi Kerajaan Malaysia.

Rafizi Ramli dan PKR masih berusaha untuk membuktikan dan menerapkan kepercayaan bahawa jet baru tersebut adalah dibeli kerana keborosan Najib.

Dan kerana itulah, gambar-gambar yang digunakan untuk membuktikan kemewahan dalam jet-jet baru itu, dicuri dari sebuah laman sesawang, RSF Magazine. (RUJUK SINI)

6 comments:

Anonymous said...

Pondan tua ni tak sudah2 memfitnah, anehnya walaupun guna taktik murahan sekalipun tetap membuat macai 7 keturunan melopong

Anonymous said...

Nak buat macam mana ..7 keturunan pun MASIH PERCAYA .. SEBAB ITU BAKA .. SANGAT PENTING ..

Ted Manoff said...

Kepala dia botak tengah macam Pope pulak

Anonymous said...

Fitnah ape mendanya lagi... Semua fakta2 tentang penyelewengan BN sampai negara dah nak muplis pun masih ada penyokong tegar dan tukang support.

Gabenor johor said...

Kesiannnnn

Anonymous said...

Tunggu ja la mmg jet utk pembesar negara sahaja atau nt big mama pon sama jd pembesar

 
Blogger Templates