Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, March 12, 2015

SEMBANG DERAIH LA... UNTUNG LAGI LA PASAI ANWAR CUMA DIPENJARAKAN, BUKANNYA DIPANCUNG!!!



Walaupun Nurul Izzah, PKR dan DAP sedang berusaha untuk berkempen agar Malaysia menjadi sebuah negara bebas seks, hakikatnya mereka sebenarnya sedar perbuatan liwat yang disabitkan kepada hukuman penjara 5 tahun ke atas Anwar Ibrahim, adalah perkara keji yang menjadi bahan kutukan dari zaman berzaman.

LGBT merupakan aliran yang mahu memusnahlan nilai-nilai kemanusiaan dan menjadikan manusia setaraf dengan haiwan yang tidak berakal. Perasan diri terlalu bijak kononnya kerana menguasai jaluran undang-undang, golongan seperti Nurul Izzah, para penyokong dan pemimpin PKR serta DAP pastinya tidak akan dapat menahan hati apabila mereka kena liwat atau anak-anak mereka bersetubuh di tepi jalan seperti anjing.


Mereka mahu membebaskan ajaran seks termasuklah seks songsang hanya kerana perbuatan keji tersebut dilakukan oleh pemimpin agung mereka sendiri. Tetapi sekiranya ia melibatkan pemimpun Barisan nasional seperti yang berlaku kepada bekas Presiden MCA, bekas Tumbalan Speaker Dewan Rakyat Vijandran dan Ketua Umno Bahagian Gombak, mereka akan bertukar menjadi pejuang kesusilaan.

Apa pun amalan dan perbuatan Pakatan rakyat sekarang yang berkisar tentang pemenjaraan Anwar Ibrahim kerana melakukan  jenayah liwat, memperlihatkan sikap munafiq mereka sendiri, khususnya Nurul Izzah yang pernah memperjuangkan hak orang Islam untuk murrad tidak lama dahulu.

Apapun anwar Ibrahim masih beruntung kerana Malaysia hanya memenjarakannya untuk tempoh yang terlalu singkat bagi kesalahan yang amat menjijikkan itu berbanding MEMANCUNG KEPALANYA di tenfah-tengah khalayak ramai seperti yang berlaku di Iraq!!!




1 comment:

Anonymous said...

Apa kata kalau kita serahkan sahaja "anugerah tuhan" ni kepada ISIS?

 
Blogger Templates