Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, March 25, 2015

SINAR HARIAN DIKATAKAN FITNAH NIZAR JAMALUDDIN, THE MALAYSIAN INSIDER LAGI HEBAT, TERUS FITNAH RAJA-RAJA MELAYU TOLAK HUDUD!!!

Semalam, terpampang muka depan Sinar Harian dengan tajuk besar PR PERAK TOLAK HUDUD dan gambar Nizar Jamaluddin mengangkat tangan bersama-sama Ngeh Kor Ham dan Nga Kor Ming untuk menunjukkan solidaritinya bersama-sama kedua-dua pemimpin agung DAP Perak itu dalam soal hudud.

DAP merupakan pihak yang paling lantang menentang hudud tetapi DAP jugalah pihak yang paling teruk kena hentam oleh masyarakat Cina kerana gagal mengawal PAS dan membuktikan cakap besar DAP selama ini.

Bagaimanapun, menjelang malam, berita Sinar Harian itu dinafikan oleh Nizar Jamaludin dan menyifatkannya sebagai satu fitnah. Bagaimanapun, tiada sebarang tindakan undang-undang diambil ke atas Sinar Harian kerana fitnah berkenaan.

Nizar Jamaluddin menerima kecaman dari pelbagai pihak terutama sekali dari dalam PAS kerana bersekongkol dengan kafir DAP untuk menentang hudud dan perlaksanaannya di Kelantan.

Hari ini Nizar Jamaluddin mengeluarkan kenyataan menyokong hudud di Kelantan dan meminta kaum kafir yang kuat menentang agar faham bahawa hudud berkenaan adalah satu 'keperluan' dan kewajipan umat Islam. Kaum DAP, MCA, MIC, GERAKAN dan BERSIH, diminta agar menghormati agama Islam dan penganut agama Islam,

Dengan kata lain, Nizar Jamaluddin dan buat u-turn, dari menentang hudud kepada sokong hudud di Kelantan dan untuk orang Islam.


Berbanding Sinar Harian yang mungkin laporannya terpengaruh dengan kenyataan DAP, The Malaysian Insider pula lagi hebat taraf fitnahnya. The Malaysian Insider terus fitnah Majlis Raja-Raja dengan menyebut 'DARI SUMBER' yang tidak dinamakan kononnya Majlis Raja-Raja menolak hudud.

Persoalannya, apakah cukup dengan hanya 'kenyataan daripada sumber' sahaja seperti yang dilaporkan oleh portal pro-pembangkang itu?
Bukankah kenyataan penting tentang Hudud ini sepatutnya dikeluarkan secara rasmi oleh Pejabat Penyimpan Mohor Raja-raja Malaysia dan bukannya 'daripada sumber' yang tidak didedahkan oleh portal tersebut?

Ironinya tentang berita portal pro-pembangkang ialah laporan media bertarikh 16 Mac 2015, 4 hari selepas Mesyuarat Raja-raja. Media melaporkan bahawa Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V menyatakan sokongan terhadap pelaksanaan hukum hudud di Kelantan! (SUMBER)

1 comment:

Anonymous said...

Baik Majlis Raja-Raja buat lapuran POLIS - JANGAN dibiarkan FITNAH JAHANAM ni!

Tapi MALANGnya, tengoklah si mamat-LIBERAL-BANGANG/BONGKAK-si GALAK-PELUK-gong engDAPBANGKAI tu, ni jenis Islam/Melayu apa - menteri pula tu! Sampai begitu sekali dia MENGHINA ISLAM/umatnya! Dia ingat undg-undg Perlembagaan melebihi/lebih tinggi taraf dari undg-undg SYARIAH; sedgkan ISLAM adalah UGAMA NEGARA, mengikut undg-undg perlembagaan pun! Lihat artikel BERNAS ini di https://akarimomar.wordpress.com/2015/03/24/orang-gila-macam-nazri-sahaja-yang-tidak-, percayakan-hudud/ , Orang Gila Macam Nazri Sahaja Yang Tidak Percayakan Hudud, 24 March, 2015!

Patut dah lama diPECATkan si mamat ni - tengoklah PELANCONG/PELABUR diagungkan lebih dari rakyat sendiri terutamanya BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. MAJORITI, sampai yg. si PENDATANG KAPIR-amat BIADAP bukan main bermaharajalela kat NEGARA ISLAM ni; termasuk mempromosikan budaya SIAL Barat-Zionis depa sesuka hati cthnya iklan GERGASI-PORNO di kedai baju-dlm. ala-PELACUR di VIC-secret di 'mall' Nu-ZIONIS baru kat sentral tu!

Nek Tempoyak.

 
Blogger Templates