Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, March 20, 2015

SURAT NIKAH ANAK PERDANA MENTERI PALSU... JAKIM TETAP LEMBIK TAK MENJAWAB, YANG JAWAB ASHRAF WAJDI DARI YADIM!!!



Lambat dan Khianat!

Itulah yang boleh dikatakan kepada JAKIM di atas kelambatan mereka memberikan reaksi berhubung fitnah yang dilakukan oleh 'orang dalam' berhubung surat pengesahan nikah anak perempuan Perdana Menteri dan isterinya.

Berdasarkan klip video pernikahan, wang hantaran untuk anak Perdana Menteri itu hanyalah RM5000 (Ringgit Malaysia: Lima Ribu Sahaja), bukannya USD500,000 sebagaimana yang disebarkan oleh para pecacai Pakatan Rakyat dan masih diperkatakan sehingga ke saat ini untuk tujuan menyindir dan memomok-momokkan Najib Abdul Razak dan para penyokong Barisan Nasional.

Daripada JAKIM sendiri didedahkan bahawa surat pengesahan nikah palsu tersebut datangnya daripada kalangan kakitangan atau lebih tepat disebut 'orang dalam' JAKIM yang sudah tentu bertujuan jahat.... TERUSKAN BACAAN DI BULETIN 247





2 comments:

Anonymous said...

Tengok peristiwa macam ni, teringat aku dlm Quran cerita tentang Aisyah rahm (isteri Rasullah) yg dituduh bermukah dgn seorg sahabat. Sampai Nabi saw x bercakap dgn Aisyah rahm beberapa bulan. Akhirnya wahyu turun membersihkan nama Aisyah rahm. Yang buat cerita palsu ni adalah geng ABDULLAH BIN UBAY BIN SALUL (BAPA MUNAFIK). Itu zaman wahyu masih turunlah.

Ini JAKIM (MINTA MAAF LA), LEMBIK & LEMBAB buat keje la. Ko tau tak berapa bahayanya FITNAH klu x dijawab. Khalifah UTSNAN BIN AFFAN ra dibunuh oleh pemberontak akibat penyebaran Fitnah yg disebarkan oleh ABDULLAH BIN SABA' (YAHUDI PENGASAS SYIAH).

Ke dalam JAKIM ni banyak spesis ABDULLAH BIN SABA'???? Gunting dlm lipatan.

-Insan kecewa-

Anonymous said...

Apalah malang dato sri najib tak sudah sudah jadi mangsa fitnah. Semoga tabah menghadapinya allah sentiasa d pihak yg benar. Takkan nak saman jawi pulak.

 
Blogger Templates