Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, April 26, 2015

ANWAR IBRAHIM AKAN DIBENARKAN MENGUNDI PADA PRK PERMATANG PAUH?



Kalau tak ada drama, bukan PKR namanya....

Zahid baru bercadang hendak mengusulkan kepada SPR agar mencari mekanisme bagi membolehkan banduan mengundi memandangkan banduan di mana-mana sahaja di seluruh dunia ini, tidak mempunyai hak untuk mengundi, sama seperti tiadanya hak untuk mereka bebas selagi mereka belum selesai menjalani hukuman.

Dan di Malaysia, yang menjalankan tugas-tugas membabitkan pilihanraya adalah Suruhanjaya Pilihanraya yang tertakluk dengan undang-undang dan peraturan, bukannya boleh main suka-suka nak buat itu ini.

Tetapi memandangkan dia sudah biasa dengan kehidupan BOLEH BUAT APA-APA SAHAJA dan segala kesalahan dituding kepada orang lain, Nurul Izzah muncul dengan cabaran kepada Zahid Hamidi agar membenarkan bapanya, Anwar Ibrahim yang merupakan BANDUAN JENAYAH LIWAT mengundi dalam PRK Permatang Pauh sejajar dengan cadangan Zahid.

Kata Nurul Izzah, bapanya adalah seorang TAHANAN POLITIK, yang mana secara fakta dan data-datanya, tang mana TAHANAN POLITIK yang dimaksudkan, barangkali Nurul Izzah, keluarga dan penyokongnya sudah tertelan dan mabuk air ketum!!!

ANWAR IBRAHIM ADALAH BANDUAN JENAYAH LIWAT dan sebagai banduan, dia tidak ada hak mengundi!!!

Belum pernah dalam sejarah Malaysia, kertas-kertas undi pos datangnya dari penjara. Apatah lagi kertas-kertas undi tersebut dipangkah oleh pelaku seks songsang seperti Anwar Ibrahim!!!

Kalau dah salah tu, kalau dah banduan tu, buat cara banduan ler... daripada duk kata bapanya adalah TAHANAN POLITIK, baiklah Nurul Izzah kata, bapanya sebenarnya sedang BERSULUK DAN BERUZLAH DI SALAH SEBUAH BILIK DI PENJARA SUNGAI BULOH kerana ia lebih menenangkan dan mampu menghalang gangguan daripada makhluk-makhluk hidup!!!

Tapi kalau dah boleh mengundi, apa kata ubahlah sistem... BANDUAN JUGA DIBENARKAN BALIK MAKAN NASI DI RUMAH, TIDUR DENGAN BINI DAN BERMAIN DENGAN CUCU atau BERCERAMAH DI SERATA TEMPAT...



3 comments:

Anonymous said...

Cadangan paling bernas dari Menteri lantikan PM NAJIB..bagus ikut suka nak bapak hang la wahai menteri..dah makin sewel nampaknya malaysia ni...cepat cepat hancur lagi bagus. Negara lain makin maju kedepan..kita pula 100 meter ke belakang..JADAH.

Anonymous said...

mengapa harus dilayan betina janda ni..biarlah apa yang dia nak kata..fikiran nya dah berkecamuk tak tau beza banduan dengan tahanan politik..tahan politik tak perlu bicara bertahun2 tapi tangkap terus sumbat dalam penjara..

Anonymous said...

Menteri KDN pun bangang.

 
Blogger Templates