Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, April 18, 2015

APA MAKSUD RAFIZI RAMLI 'VIDEO SEKS DI PERMATANG PAUH'?




Masih ngatkah anda dengan LANGKAH KAJANG yang cuba dinafikan oleh Rafizi Ramli tetapi akhirnya ianya terbukti benar?

Masih ingatkah pendedahan dokumen LANGKAH KAJANG yang cuba dinafikan dan digelak-gelakkan oleh Rafizi Ramli tetapi setiap langkah dalam dokumen tersebut, akhirnya terbukti dilakukan oleh PKR dan Pakatan Rakyat termasuklah usaha menyelamatkan Anwar Ibrahim dengan jawapan-jawapan putarbelit berhubung kes liwat?

Masih ingatkah anda bagaimana PKR dan Rafizi Ramli melakukan serangan terlebih dahulu dalam pelbagai isu termasuklah GST sebelum apabila terbongkar, dikatakan semuanya fitnah dan kesalahan UMNO?

PRK Permatang Pauh juga nampaknya, Rafizi Ramli masih menggunakan kaedah yang sama.

Setakat ini tidak terdengar apa-apa 'VIDEO SEKS' seperti yang dicanangkan oleh Rafizi Ramli. Dan rasa-rasanya, tiada seorang pun pemimpin UMNO yang mahu menggunakan isu video seks membabitkan para pemimpin Pakatan Rakyat dalam kempen di PRK Permatang Pauh.

Justeru berdasarkan kepada rekod semasa, wujudkah video seks tersebut dan adakah sebenarnya Rafizi Ramli cuba membuat taichi lebih awal bagi mewujudkan perasaan benci dan tidak percaya di kalangan para pengundi Permatang Pauh?


1 comment:

Anonymous said...

Ya Allah, hamba mu yang bernama rafizi ni sudah melampau2 membuat finah sehingga ulul amri yang patut di hormati pun diaibkan sekeluarga.hanya pada Mu hamba ni bermohon agar cukup2 lah dia menfitnah dan mengadu domba .Sesungguhnya Kau yang Maha Melihat dan Maha Mengetahui.Lindungi lah rakyat Msia dari manusia munafik sepert Rafizi Ya Allah. Amin

 
Blogger Templates