Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, April 22, 2015

BANJIR DI KAJANG, ADUNNYA SIBUK MENGANGKANG DI PERMATANG PAUH!!!



Seperti biasa, setiap kali musibah melanda di kawasan yang diwakilinya, setiap kali itulah juga Wan Azizah Wan Ismail, ADUN Kajang tidak akan muncul. Dia lebih sibuk dengan urusan lain walaupun sebelum menjadi ADUN Kajang, dia juga yang berkempen dengan pelbagai gambaran hebat-hebat tentang dirinya, tentang perjuangannya dan tentang segala-galanya.

Bila dah dapat jadi ADUN, Wan Azizah buru pula kerusi yang lain. Walaupun dia dikatakan telah bersedia untuk menjadi calon PKR bagi PRK Permatang Pauh, tetapi memandangkan amaran serta kata dua yang diberikan kepadanya, membuatkan Wan Azizah memilih untuk mengumumkan pencalonannya pada saat-saat akhir.

Pencalonannya atau anaknya...


Wan Azizah sudah lupa janjinya dengan penduduk dan pengundi Kajang. Dia hilang dan terus menghilang apabila masalah melanda. Untuk cover-up, yang mampu dilakukan oleh Wan Azizah ialah muncul bersama-sama jurugambar dan kemudian berlakon seolah-olah dia sedang bekerja untuk rakyat. Selepas gambar dirakamkan, selepas disiarkan di Twitter dan Facebook peribadinya, Wan Azizah hilang seperti biasa.

Hari ini, banjir muncul lagi di Kajang. Dan seperti biasa, kalau didesak, kesalahan akan diletakkan kepada Barisan Nasional walaupun yang beria-ia berjanji dan kemudiannya menceritakan peruntukan itu ini, sebanyak itu ini adalah dari PKR.


Tapi nak buat macam mana. Kajang memang bakal ditenggelamkan dan kalau terus dibiarkan Kajang berada di bawah Wan Azizah dan PKR, besar kemungkinan Kajang akan bertukar menjadi tasik besar tidak lama lagi.... sama seperti Soddom dan Gomorrah kesan daripada kemurkaan Allah Taala kepada penduduknya yang suka mengamalkan serta membudayakan seks sejenis!!!

Tanda-tanda Kajang bakal menjadi tasik mati, sudah semakin ketara.

Harap-harap Permatang Pauh tidaklah mengalami nasib yang sama seperti Kajang selepas mereka memilih Anwar Ibrahim sebagai wakil rakyat mereka dan kemudian isterinya.


6 comments:

Anonymous said...

Sejak PR memerintah Kajang, banjir kerap berlaku. Apa agaknya punca?

Anonymous said...

Macam mana kalau seluruh Semananjung di lands banjir????

Ted Manoff said...

Kita pindah ke Saudi Arabia. .green to tak banjir

Anonymous said...

Pembangunan terlalu pesat, dari doktor perubatan hingga pemain badminton negara semua nak jadi pemaju perumahan dan kontraktir bina hartanah. jual rumah mahal2 hanya bangsanya sendiri boleh beli. B

labi said...

..mcm laut...

Anonymous said...

Org2 tua kata...nak mencelah bagi la salam dulu... Terjah lari dr topik tu namanya kurang ajar...

 
Blogger Templates