Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, April 7, 2015

DAKWA GAMBAR SELFIE TERAKHIR ALLAHYARHAM JAMALUDDIN JARJIS, WAJAH AIDANA BARZIEVA BERBEZA DARIPADA YANG DIPAPAR SEBELUM INI!!!



Sekeping gambar selfie membabitkan Allahyarham Jamaluddin Jarjis, Allahyarham Datuk Azlin, mendiang Datuk Tan dan seorang wanita berwajah Asia Tengah telah viral di Facebook semalam.

Pada masa yang sama, gambar wajah seorang wanita jelita Kyrgystan yang dikatakan Aidana Barzieva turut dipaparkan secara berasingan. Bagaimanapun, gambar yang didakwa wanita yang terkorban dalam nahas helikopter pada 5 April itu, berbeza sama sekali dengan wanita di dalam selfie terakhir.

Maklumat yang diberikan oleh pengguna media sosial nyata, telah membezakan kedua-dua individu wanita di dalam gambar tersebut.

Berdasarkan gambar di atas, Aidana Barzieva adalah wanita yang terdapat dalam gambar di sebelah kiri, dan berasal dari Kyrgystan. Manakala gambar di sebelah kanan pula adalah Aidana Kaiyrbekova dari Kazakstan.


Yang pasti, ini bukan gambar Aidana Barzieva sepertimana yang diuar-uarkan sebelum ini. 

Aidana Barzieva merupakan kakitangan Cempaka Aviation dan telah bertugas di Malaysia selama lebih setahun. Manakala Aidana Kaiyrbekova pula adalah seorang wartawan untuk sebuah media di negaranya!

Setakat ini, pihak berkuasa Malaysia tidak mengeluarkan sebarang gambar Aidana Barzieva. Begitu juga dengan Kedutaan Kyrgystan.

Jenazah wanita tersebut telah dituntut oleh adiknya dan Kedutaan Kyrgystan pagi semalam.



6 comments:

Malaysiabaru said...

Rambut dan mata nampak sama... yelah bila dah kena tutuh 5 balak mana tak tau muka

Anonymous said...

Tak LOGIK betul! Takkanlah susah sgt. nak bawa waris-waris kedua juruterbang dan "co-pilot" ni dgn. kapalterbang MILITARI depa - apalagi militari US-KEPARAT-yg. diKUASAI -ZIONIS, yg. amat canggih, yg. boleh hantaq pula "DRONE" dgn. begitu cepat utk. mengebom/membunuh/merompak umat Islam/Dunia Islam dlm. GENOSID yg. berterusan sesuka hati depa!

Maka, baik KDN/PDRM, JANGAN lepaskan jenazah-jenazah mangsa-mangsa ini sebelum ujian DNA yg. amat KETAT; dibuat utk. MEMBUKTIkan betul ini jenazah kedua depa! Jgn. kita sampai diGERTAK rejim Barat-Zionis utk. memberikan segera jenazah-jenazah tersebut dgn. SEGERA, kerana kejadian amat GANJIL ini, ini telah MENGORBANkan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING serta polis kita! Dan amat MENGHAIRANkan apahal tak dak lansung gambaq dan maklumat JELAS "co-pilot" tersebut?!

Perisik kita juga mesti menyiasat juga syarikat helikopter ini dgn. amat TELITI - dan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING kita harus BERHATI-HATI - tolonglah JANGAN. lagi naik kapalterbang atau helikopter swasta yg. diPANDU bangsa asing yg. tidak dikawal amat ketat oleh MILITARI/PERISIK kita!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dan sepatutnya kotak hitam ("black box") TIDAK dihantaq ke UK - apalagi EU-US//Barat/NATO memang diKUASAI Zionis/ISrael-amat-KEPARAT!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dan apahal si Kedutaan US tu nak BERAHSIA sgt. pasal waris mangsa - tak LOGIK lansung! K'jaan kita mesti kerahkan Kem. Luar dapat berurusan sendiri dgn. keluarga mangsa di US; utk. mendptkan bukti DNA yg. betul! JgnlahPERCAYA sgt. rejim US-yg- dikuasai-ZIONIS/ISrael tu!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Jahatnya lidah. Kamu ada ketika kejadian tutuh menutuh berlaku. Tumbuh biji kat lidah tu baru tau.

Anonymous said...

Mengarut l kau nek tempoyak. Wanita tu girlfen pilot. Kwn2 pilot dah sahkan. Gambar2 pilot dan wanita tu ada di instagram pilot. Masa diLiMA dulu pun pilot ni berkepit ngan wanita ni. Pompuan tu mmg ikut pilot tu terbang waktu pilot bertugas. Heli tu kan pilot tu punya company. Paranoid la kau nek tempoyak.LOL

 
Blogger Templates