Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, April 22, 2015

GAMBAR NAJIB DISEMBAH SEUMPAMA NAJIB SUDAH MATI, JADI VIRAL... PEMILIK AKAUN DIBURU!!!


Ingatkan sudah habislah provokasi seperti ini. Rupa-rupanya masih ada lagi.

Apakah alasan sama juga digunakan kali ini iaitu, AKAUN KENA HACK atau AKAUN FACEBOOK telah dipalsukan?

Barangkali menyangkakan akaun Facebook yang digunakan tidak boleh dikesan oleh pihak berkuasa, maka provokasi seperti ini, boleh dilakukan secara sewenang-wenangnya.

Atau barangkali menyangkakan dengan 'suasana panas' sekarang, pemilik akaun tersebut berasakan dia kan mendapat sokongan ramai, terutama daripada para pemimpin sokongannya, maka seronoklah dia menyiarkan grafik sehina itu.


Apa pun, tindak balas dan reaksi daripada mereka yang masih waras telah pun ditunjukkan. Laporan polis telah pun dibuat dan sekarang, kita nantikan alasan yang bakal diberikan oleh mana-mana pihak terbabit.

5 comments:

Anonymous said...

Tersangat Melampau. Patut kena hukuman berat.

Anonymous said...

Terikut2 emosi marahkan najib...sehingga buat benda2 yg tak berfaedah. ini memperlihatkan mentalitinya sendiri... ini jenis suka cari salah orang lain yg jadi punca nasib yg menimpa diri. Sampai bila2 dia tak boleh ubah nasib sendiri ... lihatlah tahap dia cuba lawak dengan gambar pemimpin!

Anonymous said...

Provokasi cina terhadap tokoh pemimpin negara. DSN adalah beragama Islam dan sehubungan dengan ini wajar tokoh pemimpin cina menegur dan mengambil tindakan segera dari membiar perkara ini membesar.

Anonymous said...

Sesiapa yang mengundi pas dap dan pkr ,amacam nanti kat akhirat dapatlah kamu syer sikit kerana menghina ulil amri kamu yang beragama islam .kerana undi kamu semua pihak yang bencikan melayu jadi pemimpin dah tunjukkan taring sebenar mereka.ingat esok kat akhirat Allah tanya tangan kamu buat apa? Mengundi kafir harbi........ Dan menyokong peliwat serta mengundi parti yang sanggup berkawan dengan syaitan demi kuasa memrintah kat Msi. Itu belum lagi doa pecah perut,undi pas masuk syurga,dan macam2 lg.

Anonymous said...

Apa sdh.nk jd dgn mlysia...jika berlembut inilah jdnya.

 
Blogger Templates