Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, April 7, 2015

LOKMAN NOR ADAM PULA DISELAR SEBAGAI BERPERANGAI BUDAK-BUDAK OLEH MANTAN PANEL PENASIHAT JASA!!!



ASKM,

Setelah membaca penulisan Sdr Lokman Adam Penal Pemikir JASA, berhubung kecamannya terhadap Tun Dr. Mahathir, saya berpandangan, penulisan ini tidak membawa apa apa keuntungan dan faedah kepda Kepimpinan Perdana Menteri, dirinya sendiri, mahupun JASA.

Hampir 90% komen yang saya baca samaada melalui Facebook atau ruangan blog beliau, rata rata menghentam beliau, JASA, KP JASA dan menambahkan kebencian pembaca kepada PM Najib.

Penulisan Sdr Lokman bukan sahaja tidak ada pengisian fakta yang jelas malah mengelirukan pembaca dengan andaian andaian kosong yang cuba menaibkan Tun M sebagai pemimpin yang berimejkan Nepotisme dan pengamal politik Dinasti Keturunan.

Sebelum Saya pergi lebih jauh membongkar rahsia peribadi dan politik anda lebih mendalam, eloklah berhenti mempamirkan diri anda selaku Jemuan politik dan penggilap Apple yang bodoh. Penulisan anda sebenarnya telah mencemarkan Imej JASA ketahap yang rendah dan memalukan.

Sesungguhnya penulisan LA gagal menunjukkan beliau seorang Pemikir yang cerdik. Andaian beliau bahawa penyokong dan peminat Tun Mahathir menganggap Tun seolah seorang NABI yang maksum tanpa boleh ditegur, merupakan satu penghinaan yang tidak boleh dimaafkan. Lokman Adam menulis umpama manusia yang dirasuk iblis dan ini boleh merosak dan menjahanamkan imej JASA

Anda juga telah gagal menjawab setiap persoalan yang ditimbulkan oleh Tun M terhadap PM Najib. Tugas anda sebenarnya menjawab dan bukan mengeji, menuduh serta membuat andaian BODOH.

Sikap rakus dan tamak anda kepada harta, pangkat dan harta menyebabkan anda bersifat sedimikian.

Saya selaku Mantan Penal PEMIKIR JASA kecewa dengan tahaf pemikiran dan penulisan seorang rakan Pemikir yang begitu cenderung untuk mengejar jawatan tertinggi JASA tetapi tidak mempunyai tahaf keilmuan dan kebiadapan penulisan yang Tinggi.

Jika Sdr Lokman tidak puas Hati dengan penulisan ini, Sdr Lokman boleh berdepan dan berhujjah dengan Saya pada bila bila masa.

Salam.

Syed Saifuddin Harman.
Mantan Panel Pemikir JASA.





6 comments:

Anonymous said...

Nak jawatan le ni!!!!kahkah

Anonymous said...

Lokman penggilap aple tuduhannya terhadap Tun M lebih merapu faktanya sukar diterima...

Anonymous said...

tun M seolah2 mcm nabi? hahahha maharaja lawak mega pon kalah. siap dok jek anwar plak tu...kata tun pecat anwar sbb x nak tlg mirzan. species x tau beza bail out ngn fire sale mmg masalah la. suruh mengaji x mau..dok melalak reformasi. ni mesti anear suruh dia kata mc ni. x habih2 nak jilat juboq anwar.

deii..kalau tun nak bg anak dia jadi menteri, masa dia PM lagi dia dh buat la. sapa berani tenyeh tun time tu. takdak otak punya artikel.

Anonymous said...

Orang macam ni dalam UMNO yang buat aku makin benci UMNO.

Tak payah PR cucuk pun.

"Pemimpin2" UMNO memang berusaha bersungguh untuk buat ramai orang mula dan makin benci UMNO.

Anonymous said...

Sy bersetuju pendapat mantan jasa..

Anonymous said...

Lokman adam ada harley oooo... bikin duit pakai air lior dan bakar jalur gemilang.pokemak punya x pkr..cuihhhh

 
Blogger Templates