Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, April 8, 2015

WIRA TIDAK DIDENDANG TRAGEDI HELIKOPTER TERHEMPAS... ALLAHYARHAM RAZAKAN SANGGUP GADAIKAN NYAWA SELAMATKAN PRINSIPALNYA WALAUPUN DIA SENDIRI MAUT!!!



TUARAN - Isteri Koperal Razakan Seran menyifatkan suaminya sebagai seorang pengawal peribadi yang bertanggungjawab kerana sehingga ke akhir hayatnya anggota polis itu cuba melindungi majikan beliau, Tan Sri Dr. Jamaluddin Jarjis.

Ketika mayat ditemui, petugas forensik memberitahu arwah dalam keadaan berpelukan dengan arwah majikannya. Jenazah Razakan selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Kampung Sungai Damit dekat sini pukul 12 tengah malam kelmarin. 

Sementara itu... 

"Ngagad kam meh, muleh pan aku." 

Itu mesej WhatsApp terakhir Koperal Razakan Seran, 31, sebelum pengawal peribadi Tan Sri Jamaluddin Jarjis itu terkorban dalam nahas helikopter di Semenyih. 

Pesanan bermaksud 'tunggu kamu sana, saya balik juga ni nanti' dihantar oleh Allahyarham kepada ahli keluarga serta rakan sekampungnya menerusi kumpulan WhatsApp 'Warga Saradan'. Ia merujuk mengenai kepulangannya ke kampung halamannya iaitu Kampung Saradan dekat Tenghilan di sini, pada Aidilfitri nanti jika dapat bercuti. 


Malah, arwah juga menghantar gambarnya memakai kemeja biru dipercayai dalam helikopter dan menyatakan dia sedang menunggu Allahyarham Jamaluddin. 

Jasad kedua-dua ditemui dalam keadaan menyentuh hati yang mana jasad Koperal Razakan erat memeluk majikan Tan Seri JJ, sehingga akhir hayat nya Koperal Razakan bertugas untuk Majikan nya. (SUMBER)

Al-fatihah

1 comment:

Anonymous said...

SEDIH betul dgn. treagedi malang ni - yg. MENGORBANkan PERWIRA-PERWIRA Islam/Melayu PENTING kita!

Yg. penting sekarang, SIASAT habis-habisan kejadian kemalangan malang MH370, MH17 dan Helikopter terbaru kita - apahal si “pilot” omputih helikopter tu dibenaqkan sewenangnya bawa ‘kenalan’ wanitanya dlm Helikopter yg. bawa pemimpin-pemimpin Islam/Melayu dan polis PENTING kita! Syarikat helikopter jenis apa ni?! Apakah juga jenis PAMPASAN dan PEMBELAAN yg. diberikan terutamanya pd. mangsa-mangsa terutamanya keluarga Allahyarham Koperal Razakan yg. dari orang kampung di Sabah?

Dan tak LOGIK betul! Takkanlah susah sgt. nak bawa waris-waris kedua juruterbang dan kenalan ni dgn. kapalterbang MILITARI depa - apalagi militari US-KEPARAT-yg. diKUASAI -ZIONIS, yg. amat canggih, yg. boleh hantaq pula "DRONE" dgn. begitu cepat utk. mengebom/membunuh/merompak umat Islam/Dunia Islam dlm. GENOSID yg. berterusan sesuka hati depa!

Maka, baik KDN/PDRM, JANGAN lepaskan jenazah-jenazah mangsa-mangsa ini sebelum ujian DNA yg. amat KETAT; dibuat utk. MEMBUKTIkan betul ini jenazah kedua depa! Jgn. kita sampai diGERTAK rejim Barat-Zionis utk. memberikan segera jenazah-jenazah tersebut dgn. SEGERA, kerana kejadian amat GANJIL ini, ini telah MENGORBANkan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING serta polis kita! Dan amat MENGHAIRANkan apahal tak dak lansung gambaq dan maklumat JELAS kenalan tersebut?!

Perisik kita juga mesti menyiasat juga syarikat helikopter ini dgn. amat TELITI - dan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING kita harus BERHATI-HATI - tolonglah JANGAN. lagi naik kapalterbang atau helikopter swasta yg. diPANDU bangsa asing yg. tidak dikawal amat ketat oleh MILITARI/PERISIK kita!

Nek Tempoyak.

 
Blogger Templates