Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, July 14, 2015

TAHUKAH ANDA, SEJURUS TONY PUA DIDEDAHKAN TERLIBAT BERMESYUARAT DENGAN JUSTO DI HOTEL SINGAPURA, INSIDEN LOW YAT PUN BERLAKU!!!



Tony Pua semakin terdesak dan terpaksa menggunakan helah-helah terbaru untuk melarikan diri daripada menjawab persoalan yang baru muncul, yang mengaitkannya dengan pertemuan dengan Xavier Justo di sebuah hotel di Singapura.

Sejurus sebelum INSIDEN BERDARAH LOW YAT tercetus, muncul berita yang mengatakan Polis Thailand telah mengesahkan bekas eksekutif PetroSaudi, Xavier Andre Justo telah mengadakan 'pertemuan sulit' dengan beberapa orang pemimpin pembangkang Malaysia dan pemilik sebuah media pro-pembangang.

"Malahan, Polis Thailand juga mendakwa, kesemua mereka terlibat dalam jenayah mencuri, pemalsuan dan meminda dokumen PetroSaudi," sumber itu dipetik sebagai berkata.

Selain daripada Tony Pua dan DAP, laporan-laporan lain pula menyatakan media pro-pembangkang yang dimaksudkan adlaah The Edge Group.

The Malaysia Insider telah memaparkan laporan tersebut pada muka hadapan tetapi apabila anda klik pautan yang diberikan, laman tersebut telah kosong! (KLIK DI SINI)

Adakah ini bermakna The Edge yang memiliki The Malaysian Insider telah melakukan sesuatu untuk menghilangkan laman tersebut?

Adakah ini tindakan terdesak cover-up?

Setakat ini, Tony Pua tidak pula menafikan laporan tersebut, malah tiada juga sebarang penafian yang terlibat dalam mesyuarat di Hotel Fullerton Singapura. Sebaliknya, Tony Pua cuba mengalihkan isu dengan menimbulkan persoalan tentang penyelewengan lain.

Sehingga artikel ini ditulis, sudah lebih 24 jam berlalu, dan Tony Pua langsung tidak berkata apa-apa.

Mengapa?


4 comments:

Anonymous said...

agak2 la wey, kalau ko nak kaitkan dengan Najib nak alih isu 1MDB logik la jugak

Anonymous said...

Sebab Tony Puaka adalah cinapek celaka rasis anti Melayu dan anti Islam!

Anonymous said...

SEEK AND DESTROYED......#%$&........#$%..........

Anonymous said...

BERITA TERBARU! PANAS! PANAS! PANAS!

Kenyataan Ketua Audit Negara Tan Sri Ambrin Buang
``Sebenarnya, transaksi USD700 juta yang menimbulkan banyak persoalan serta mencurigakan memerlukan Jabatan Audit Negara lebih banyak masa untuk siasatan lanjut sebelum membuat kesimpulan akhir.”

Intipati yang boleh diambil adalah ;
memang benar, memang sahih lah, wujud USD700 juta itu dan ianya bukanlah cerita yang di reka-reka!

Tindakan Seterusnya adalah;
Dato Seri Najib, letak jawatan aje lah , lihat Pak Lah yang bersara tu takda orang kacau lagi dah, kami rakyat marhaen pun tak nak perkara ini berpanjangan, kerana kami lebih sayangkan alif ba ta!

 
Blogger Templates