Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, August 2, 2015

EKORAN KENYATAAN MELAMPAU LIBERAL AZALINA, KAZIM ELIAS SURUH DIA INSAF... HIDUP DI DUNIA TAK LAMA, KUASA MENTERI PUN APA SANGAT!!!



Kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Azalina bahawa isu berpegang tangan & berpelukan tidak perlu diperbesarkan dikritik oleh Ustaz Mohd Kazim Elias.

"Assalamualaikum. Lama sungguh saya mendiamkan diri di dalam arena Facebook ini. Rasa aman bila tak muat naik status atau berkongsi info.

"Tapi rasanya lagi tidak aman bial terbaca laporan ada orang yang mengatakan kalau setakat berpegang-pegang tangan atau adegan-adegan tertentu antara bukan mahram dalam drama dan filem tak payah diperbesarkan. Disuruhnya pula berfikiran terbuka dan jangan disempitkan.

"Astaghfirullah. Sepatutnya usaha untuk menambah baik dan patuh pada perintah Allah wajib disokong.

"Untuk 'akak' yang bercakap demikian, bawa-bawalah insaf. Hidup di dunia tak lama. Kuasa menteri pun apa sangat. Kita ini makhluk Allah, hamba Allah. Kalau kita tidak mampu menjadi baik, tetapi janganlah halang orang lain nak jadi baik.

"Yang haram tetap haram walaupun sekadar lakonan," katanya.

Netizen juga mengkritik kenyataan bodoh Datuk Seri Azalina yang baru saja dilantik sebagai menteri itu sebagai tidak cerdik dan terlalu memfokuskan hidup pada duniawi. - THEHYPEMEDIA.COM


9 comments:

Anonymous said...

Aku pun bnyk berdosa dan bnyk jugak buat dosa, sengaja, tak sengaja atau tersengaja, maklum bg aku iman lemah, ilmu pun cetek. Bila dicela, ditegur atas dosa dosa dan kesalahan tu, diam aje la, jgnlah dok bela dosa dan salah yg kita buat tu. Diam diam, minta ampun dan taubat.

maae said...

Kadangkala sikap "bingai" menteri boleh sahaja menyasarkan perpecahan ummah.

Sepatut nya Azalina lebih bijak. Tambah lagi beliau dari Johor yang sendi Melayu Umno. Cukup lah dengan Hassan Malek dan Ahmad Maslan yang tidak berfikir sebelum membuat kenyataan...

Ingat lah wahai menteri-menteri Melayu Islam ! Perpaduan Melayu amat di perlukan ketika ini !

Ted Manoff said...

Dia Liberal kot...patut lah rambut dia terburai...

Anonymous said...

Janji setia, tak cerdik tak apa....

Anonymous said...

wassalam.Apo nak buet dah lamo tak jadi montori disaihkan. Ni dapet peluang apo lagi bagai kadok naik kejunjjung lah. Dah lah Montori semala kau komen TSM. Dulu tak jadi montori tak borani nak keluar cakap bilo dah naik sikit woo macam .... dapet cincin.
During yr time u did nothing, now u want toshow? Lets see how far u can go.

Ted Manoff said...

Pompuan umoq banyak tak de penyedap memang tak chukop sifat...cakap melantun sana melantun kiri...bila dapat penyedap baru bereh

Anonymous said...

kalu gini meme tak layak dio jadi montori

Anonymous said...

Ted Poyology Manoff - pembina tamadun (sendiri declare)

..haa..yg ini aku sokong hang ted..bende betul kite sokong..takder hal..

p/s..ader can tak aku dapat duit raya hang..?

Anonymous said...

Ted Poyology Manoff - pembina tamadun (sendiri declare)

.. statement yg ini pun aku sokong hang ted.. aku jenis terus terang..

p/s: ..kalo nak bg duit raya kat aku make sure kaler ungu 5 keping..hehehehe..

 
Blogger Templates