Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, August 29, 2015

GEMPAR!!! MAHATHIR HADIRI DEMONSTRASI BERSIH 4.0 DI KUALA LUMPUR!!!



BERITA TERBARU YANG DITERIMA...

Gagal melihat sambutan ramai orang Melayu dalam BERSIH 4.0 yang bertujuan mejaga kepentingan tokey-tokey besar Cina yang menjadi kroni utama, bekas Perdana Menteri Malaysia keempat, Dr. Mahathir akhirnya turun sendiri ke lokasi dan perhimpunan yang pernah disifatkannya sebagai MEMALUKAN NEGARA ketika demonstrasi REFORMASI penghujung 1990-an lalu.

Gambar ini dikatakan telah dirakamkan di persimpangan Jalan Raja dan Mahathir disambut hangat oleh Cina-Cina DAP!

BERITA SELANJUTNYA AKAN MENYUSUL!

10 comments:

Anonymous said...

Kalau dah 90 tahun, pergi ke Masjid je lah...

Melayu said...

Cukuplah Tun. Mulai hari ini sokongan saya pada Tun tinggal sejarah. Pantang saya menyokong musuh biar sejahat mana pun bangsa saya. Saya juga tidak menyokong Najib dlm hal ini. Yang masih tinggal pd saya adalah sokongan saya pada UMNO.

Anonymous said...

Mamak sial tak ada marwah.

Anonymous said...

siapa yang setuju puak tu jadi warga tm ni dulu
sekarang baru nak mengerang
dah terlambat lo
bila nak jadi tak bodo

Anonymous said...

Yg peliknye bersih4 di dominasi cina tetapi aman sgt2 , tiada pergaduhan,rusuhan dsb....polis tidak berani atau melayu mmg suka cari gaduh

Anonymous said...

HIDUP TUN MAHATHIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Demo nak jatuh kan dia dulu tahun 98 dia kerah FRU hantam cukup2 pendemostrasi. Masa tue aku kat kajang. Bila demo nak jatuhkan manusia yg sekarang nie aku kira manusia yg paling dia benci, buleh datang bagi sokongan pulak. Siap cakap 'carry on'... aku rasa cukup2lah blogger pro BN menulis pertahankan UMNO/BN. Xder guna lagi dah... ini persoalan prinsip. Aku sendri pun berharap Najib tue brenti lah... penat dah rakyat marhaen nie pikir. Dah terlalu capik... kalau macam nie lah gayanya ... aku ingat nak pangkah parti lain la lepas nie. Mungkin aku nak pangkah PAS lah. Buat penat berteriak berdebat dgn puak2 pro dapigs. Sekurang2nya PAS dh eject dr PR. Kalau tak aku pangkah BARJASA. Alahaiii...

Anonymous said...

7.58,8.03,8.11,8.12...Chai2 ternakan najib kat atas tu,... diantara najib dan mahathir rakyat boleh nampak yang mana kaca dan yang mana permata.

Yang mana permata? berjuang untuk rakyat yang di tindas hari ini walaupun usia dah lanjut dan yang kaca iaitu mereka2 yang bersekongkol, bersyubha dengan riba al harami demi perut tembolok masing2

Insaflah chai2 ternakan najib sekalian....

Anonymous said...

Ini fitnah! Itu bukan Tun M la. Ini mesti kerja edit oleh Red Bean Army. Jangan korang percaya permainan jijik DAP ini.

Anonymous said...

Ramainya melayu bangsat( inilah najib ckp)prkara pokok kau org dpt apa najib rembat bil2 haaa..mahadir muhidin dn bbrp org tokoh umno yg lbih bijak pun ttg kau org apa bebal sgt.najib sdg gigih lingkupkn mlysia.anak cucu kita nk prgi mana.rmh 10 thn lgi hrga rata 2 lbih stgah juta.ada pk2 mnteri kesah..demo tu nk bgtau mna dia yg 3 juta pnyokong umno.insaf2 lh kita miskin.yg kaya mnteri2 umno.pnjilat..

 
Blogger Templates