Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, August 4, 2015

OOOO.... PATUTLAH SIBUK BANGLA 40 RIBU, RUPA-RUPANYA PKR YANG SIMPAN PENDATANG ASING!!!



Sebelum ini, sudah heboh kisah ada sebilangan pemimpin PKR yang menyimpan warga asing dan pendatang tanpa izin. Beberapa pendedahan telah dilakukan, bagaimanapun, tiada susulan tindakan daripada pihak berkuasa mahupun pendedahan-pendedahan yang lebih detail ibarat DETECTIVE CONAN.

Disebabkan pendedahan tersebut tidak 'lengkap' dan kurang menarik minat kerana ianya tidak melibatkan para pemimpin UMNO dan Barisan Nasional, akhirnya cerita-cerita tentangnya hilang begitu sahaja.

Blog KINGMAKER membuat satu pendedahan mengejutkan apabila rumah Pengarah Integrasi PKR, Dr. Edmund Santhara diserbu pihak berkuasa dan didapati melindungi 29 orang Pendatang Tanpa Izin (PATI).



Mengapa 29 orang PATI berada di dalam rumahnya?

Adakah Santhara tidak mengetahui tentang kewujudan PATI itu?

Atau adakah Santhara bersiap sedia untuk PRU bagi membuktikan PATI-PATI itu semua adalah Bangla 40 ribu yang dicanang-canangkan oleh PKR selama ini?

Atau adakah kesemua PATI itu hendak diintegrasikan dengan penduduk tempatan, sekaligus membuktikan betapa berkesannya tanggungjawabnya sebagai Pengarah Integrasi PKR?

Apakah Santhara menggunakan gelaran DATUK SERInya untuk menghalalkan perbuatannya membiakkan PATI?

Bukankah PKR seringkali menggambarkan mereka adalah pematuh undang-undang Malaysia dan sentiasa mencari kesalahan UMNO dan Barisan Nasional ke atas undang-undang Malaysia?

Atau adakah ini merupakan satu perbuatan jahat yang bertujuan menfitnah Santhara dan PKR secara khusus memandangkan dalam apa-apa kes sebelum ini, setiap kali bermasalah, PKR terutama sekali Rafizi Ramli akan menyatakan semua itu adalah perbuatan UMNO untuk mengalihkan isu?


No comments:

 
Blogger Templates