Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, August 18, 2015

ZARA 'THE PROSTITUTE' BUATKAN SEORANG LAGI DATUK, TERJEBAK... MASIH TIADA TINDAKAN UNTUK PELACURAN ONLINE DARI PIHAK BERKUASA!!!



Selepas mendedahkan identiti seorang individu bergelar Datuk, suami kepada seorang penyampai radio IKIM, yang masih berhutang ribuan ringgit, Zara sekali lagi mendedahkan identiti seorang lagi Datuk yang juga berhutang dengannya.

Lapor MYNEWSHUB, individu yang bergelar Datuk Reezal yang masih berstatus bujang itu telah mengugut Zara walaupun masih berhutang dengan gadis itu.

Tidak gentar dengan ugutan Datuk Reezal, Zara mendedahkan gambar dan perbualan mereka di laman The Diary of Black Widow. Datuk Reezal juga dikatakan pernah mengunjungi kediaman Zara dan Zara mempunyai bukti berdasarkan rakaman CCTV di kawasan kejiranannya.

*AMARAN: Perbualan yang menjijikkan ini tidak sesuai dibaca oleh golongan bawah umur. Bacaan 25 tahun ke atas sahaja. 






Apa yang menjadi persoalan ramai ialah, mengapa sehingga kini masih tiada sebarang tindakan daripada pihak berkuasa ke atas Zara yang jelas sekali melakukan aktiviti pelacuran secara terbuka di laman sosial. - THEHYPEMEDIA.COM

5 comments:

Anonymous said...

kisah dato sengkek, main tak mau bayar (muka free ) dengan pelacur low class yang bodoh asyik kena tipu.. pasal kena main free... hahahah

Admin said...

Beratus2 Zara lagi ada kat dlm alam maya yeop. Zara ni pun ntah wujud ntah tidak. Ntah2 mmg just nak pedajal mamat ni...

Anonymous said...

"Ana sibuk lah.... Tak sempat nak jengah kes-kes macam ni. Orang selalu panggil ana kasi ceramah. Duit tu!..Ana pun mau kumpul wang mau beli kereta besar,rumah besar, mau jadi selebriti macam si polan itu. Kasi AJK suarau atau masjid saja lah settle kes ini"

Anonymous said...

BENDA2 SAMPAH ni belum mampu memesongkan PERTANYAAN tentang 1MDB & 2 Bilion..

Ringgit jatuh, GST negara memerlukan PAKAR..

Anonymous said...

SEBAB BOS-BOS PIHAK BERKUASA TU PUN TERLIBAT SAMA ...TAKKAN NAK DEDAH ONAR SENDIRI, BOH....!!!!!!!!!!!

 
Blogger Templates