Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, October 1, 2015

E-MEL DARI SABAH.... PUAK PRO-TUN TERDESAK UNTUK DAPATKAN SOKONGAN DI TAWAU, SABAH SAMPAI TERPAKSA GUNAKAN SUSPEK KES TIPU!!!



Email:
1.Serangan berterusan drp Tun Dr Mahathir ke atas Dato Seri Najib semakin menjadi jadi sejak akhir akhir ini.Tun kelihatan menjelajah hampir ke seluruh malaysia bagi memberikan tekanan kepada Dato Seri Najib  utk meletakkan jawatan. Tun M jelas tidak keberatan utk bekerjasama hatta dgn pembangkang sekalipun demi meralisasikan impian Tun tersebut.  



2. Pada 05 hb Okt 2015 ini Tun M dijangka akan turun ke tawau sabah bagi menghadiri forum bersama Tun M, yang agak mendukacitakan ialah ketua penganjur program ini adalah bekas Calon Parti Pembangkang Parti Star Sabah pada Pru ke 13 yang lepas di Dun Sebatik Tawau Sabah.

Nama individu ini ialah Mohammad Jeffry Rosman. Individu ini juga jelas telah menggunakan gelaran Dato' Seri Dr palsu dan tidak diikitiraf oleh kerajaan malaysia. (gambar Mohammad Jeffry Rosman berkempen menentang calon BN pd pru lepas disertakan). Rujuk juga dalam lama sosial facebook https://www.facebook.com/GelaranPalsu



3. Mohammad Jeffry Rosman juga ketika ini masih lagi menghadapi perbicaraan kes tipu melibatkan wang sebanyak RM90,000. Rujuk link ini http://ww1.utusan.com.my/utusan/Mahkamah/20140226/ma_06/Bekas-calon-Star-Sebatik-mengaku-tidak-salah-kes-tipu




4. Tun Mahathir tidak sedar akibat drp tindakan ini akhirnya UMNO yg akan mendapat akibat buruk. Bayangkan kesan drp kerjasama antara Tun dan individu yg bernama Mohammad Jeffry Rosman pasti undi utk Umno di Tawau Sabah akan turut terjejas ini adalah kerana pengundi tegar umno beranggapan Tun kini adalah penyokong kpd pembangkang khususnya di sabah. sabah adalah kubu kuat UMNO sudah tentu tindakan ini sedikit sebanyak akan membrikan ruang kepada pembangkang serang umno dan pembangkang akan mendapat sokongan moral.



5. Terdesaknya Tun sehingga sanggup bekerjasama dgn Mohammad Jeffry Rosman bekas calon pembangkang dan penipu bagi warga Tawau sabah.

1 comment:

Anonymous said...

Si Keling Tua kutukyang meroyan kerana kuasa dan wang.. umur 90 takjadi halangan untuk kekal dengan sifat firaun..

 
Blogger Templates