Wednesday, November 18, 2015

DAH ABIS PELUANG DALAM POLITIK, KOREK PULA NASAB DAN SALAHSILAH UNTUK MEMULIAKAN DIRI!!!






KAHKAHKAHKAHKAH...

MACAM-MACAM GILA MELAYU SEKARANG NIH....

10 comments:

Anonymous said...

Jaga ooo kerabat kedah ni klu dah sesak dan terdesak mola la kerabat ni bagi pulau pinang kat inggris...pasal kedah diancam Siam...Singapore dikuarkan dari melaka..kerabat kedah ni la punya kerja.....dua ni pun dulu pernah jadi hanjing DAP dia kuar pasal aljuboori nk pancung kerabat ni....bahaya kerabat ni......x guno nye kerabat

Anonymous said...

awatla org melayu pakat2 jd gila mcm ni.. dh xdk apa nk boleh fikir dh ke nk naikkan Agama bangsa dn Negara.. meroyan mcm2.. tiru Rani Kulop jugak yg untung!

Anonymous said...

Jgn gelak.....itu pun ada melayu yg percaya sebab melayu ni mudah nak ditipu.

Anonymous said...

ada aku kisah..hang sapa?

Anonymous said...

malaikat ambil kira ke jalur, nasab, keturunan bagai ni dalam kubor nanti....???

Anonymous said...

KEPALA HOTAK MAK BAPAK KO!!!!!!

Anonymous said...

Kat negara lain, dah lama masuk pusat jagaan mental. Hanya di Malaysia je orang gila macam ni boleh dapat sambutan.

KAW said...

Klu zaman emperor Rome dah lama mamat nih anak beranak laki bini kena humban dalam collosseum....jadi lauk singa....atas kesalahan cubaan menggugat kuasa maharaja Rom

Anonymous said...

lagi sorg telebih minum air Ketum..

Anonymous said...

kekadang dalam tak sedar kita ditipu oleh rasa ujub dan riak.

top