Friday, November 20, 2015

JAWAPAN DARIPADA KERANI KAUNTER JPN BERHUBUNG TUDUHAN BERPERANGAI HODOH LAYAN PELANGGAN!!!



Awal tadi, kita siarkan cerita seorang wanita yang merungut tentang layanan buruk dan biadap yang diterimanya daripada kaunter Jabatan Pendaftaran Negara Cawangan Sungai Petani.

Berikut pula disiarkan reaksi daripada pihak yang dituduh.


Ini bukan soal siapa salah, siapa benar kerana memang benar ada kakitangan awam terutama di kaunter yang bersikap biadap sekaligus memberikan imej buruk kepada perkhidmatan awam. 

Namun, terdapat banyak juga kes di mana orang awam yang berurusan di kaunter-kaunter awam, berlagak dan bersikap tidak sewajarnya.





2 comments:

Anonymous said...

Pelanggan zaman skrg semua bajet dorang tu VVIP. Rasa mereka je betul. Bodoh sombong pula tu. Lain kali fahamilah proses dan bersabarlah sikit.

Anonymous said...

Mesti ada seseorang yang mulakan dulu.
Check dulu.
Orang kerajaan pun kadang perangai teruk jugak. Gaji makin banyak , perangai makin teruk.
Tak naik gaji ugut tak undi. Inilah perangai kakitangan kerajaan. Walaupun bukan semua.

top