Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, November 30, 2015

WAN AZIZAH PUJI KHAIRUDDIN KELUAR LOKAP TERUS INSAF, TAPI LUPA LAKINYA DUA KALI MASUK PENJARA KERANA TAK RETI-RETI NAK INSAF!!!



"Bila kena tahan (lokap), kena denggi mungkin beliau (Khairuddin) sudah insaf," demikian respon Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail apabila ditanya tentang kenyataan bekas Naib Ketua Umno Bahagian Batu Kawan, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan yang menyokong gesaan supaya bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dibebaskan daripada penjara.

Mengulas lanjut, Azizah mengulangi pendirian beliau sebelum ini bahawa Anwar tidak bersalah dan perlu dibebaskan.

"Anwar tidak bersalah sepatutnya dibebaskan, berilah keadilan bukan sahaja pada Anwar dan keadilan untuk warganegara Malaysia termasuk YB yang dikenakan Sosma macam pendakwaan terpilih tidak sepatutnya terjadi," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Terdahulu Khairuddin dalam satu kenyataan mengatakan bahawa beliau menyokong penuh mana-mana daya usaha untuk membebaskan Anwar dari penjara Sungai Buloh.

‎Katanya, sudah tiba masanya Anwar berada di luar penjara Sungai Buloh untuk menyemarakkan lagi landskap serta senario politik tanah air. (SUMBER)


No comments:

 
Blogger Templates