Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, December 12, 2015

HEBAT MALAYSIA!!! TUJUH PELACUR 'DAGING RENTUNG' DARI AFRIKA DITANGKAP DI PULAU PINANG!!!



Siapa berani kata Malaysia bukan destinasi utama pelancong dan pencari kerja dunia?

Sehinggakan manusia dari benua Afrika pun sanggup datang ke Malaysia untuk mencari nafkah selain memenuhi permintaan domestik yang amat tinggi.

Tak percaya lagi?

Polis Pulau Pinang dilaporkan sedang menyiasat dakwaan wujudnya sindiket pelacuran yang menggunakan pelajar-pelajar asing sebagai 'penjual daging'.

Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang, A. Thaiveegan berkata, polis belum lagi menerima sebarang maklumat tentang perkara berkenaan. Menurutnya, Jabatan Imigresen Pulau Pinang sebelum ini telah menahan tujuh orang wanita asing yang bekerja sebagai pelacur, namun tidak merujukkan kes itu kepada polis.

A.Thaiveegan memberitahu wartawan selepas sepak mula Kejohanan Piala Futsal Ketua Polis Pulau Pinang.


Semalam, anggota penguatkuasa Imigresen menahan dan memberkas lima orang wanita Nigeria dan dua orang wanita Uganda, berusia antara 22 sehingga 35 tahun di sebuah hotel bajet di Butterworth. (RUJUK SINI)

Penolong Pengarah Jabatan Imigresen Negeri, Abdul Rahman Hassan berkata, ketujuh-tujuh orang wanita tersebut memiliki pas pelajar sebuah kolej swasta di Lembah Kelang.

Ini bukan cerita baru pun... sudah lama sangat!

Cerita ini lebih banyak di Cyberjaya melibatkan sebuah universiti swasta. Boleh pergi ke Cyberpoint Barat di sebuah restoran jenama Arab untuk melihat mereka yang bergelar pelajar-pelajar universiti swasta tersebut. Perhatikan setiap seorang daripada mereka, terutama sekali kaum wanitanya.

Anda sendiri tidak akan percaya bahawa mereka adalah pelajar sebaliknya sedang 'meniaga daging' berdasarkan situasi, gerak-geri, lenggok pulai dan renungan serta senyuman mereka.


2 comments:

Anonymous said...

Mana maipp?. Guan eng tak kasi keluar ke?.

Anonymous said...

Apakah tokeh2 sedia ada dan yang berpotensi jadi kroniky tak cukup lumayan makanya tokeh2 baru tumbuh macam cendawan lepas hujan?

 
Blogger Templates