Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, December 15, 2015

MUKA NAJIB ABDUL RAZAK 'DIANJINGKAN'! MOHON PIHAK BERKUASA SEGERA BERTINDAK!!!



Nampaknya sekali lagi mereka yang sangat pakar dan kreatif dalam bidang pengeditan photo telah menunjukkan skil mereka, selain kepakaran mereka menggunakan gambar orang lain, dan profil pengguna Facebook yang lain untuk mewujudkan satu fake account bagi tujuan subversif.



Netizen telah mendedahkan perbuatan jahat tersebut di Facebook. Mangsa yang namanya telah digunakan atas nama 'FAZLIN LIANI' juga telah menerangkan apa yang berlaku, malah turut membuat laporan polis atas perbuatan jahat tersebut.



Mereka atau individu yang berselindung menggunakan nama 'FAZLIN LIANI' dengan gambar 'PUTERI NURUL SHAMIMIE MIMIE' telah memuatnaikkan gambar keji tersebut dan posting yang memaki hamun Perdana Menteri, para penyokong UMNO dan UMNO secara keseluruhan yang turut disamakan sebagai anjing.




Rata-rata Netizen berang dengan perbuatan tersebut dan menggesa pihak berkuasa bersegera mengesan dan mengambil tindakan ke atas pihak yang tidak bertanggungjawab yang turut menfitnah pemilik akaun Facebook yang lain.


Tinjauan dan carian mendapati, akaun palsu tersebut telah pun dipadamkan oleh pemiliknya setelah para pengguna Facebook, beramai-ramai mendedahkan perbuatannya.








6 comments:

Anonymous said...

Though I quite felt its distasteful, much the same for Najib to call people sekor sekor!

I supposed you get a return on how you treat people in the first place.

Anonymous said...

ini kerja RBA atau pun barua-barua dan broker madey...

Anonymous said...

ps fazlin liani

nilai tambah persepsi buruk dari seorang 'karnibal' itulah klu nak diibaratkan.pemakan mayat saudaranya he he.
mcm lah darurat sangat!

SyoklahSangat said...

nsb di anjingkn kalau di khinzir kn mcm ne agknya.. Kesian DAP di persalahkn wal hal kita tahu inya perbuatan org Melayu kita sndri.. sbbnya kbnykn org Melayu yg ssh utk harungi taraf hidp yg tnggi. Cina dorg ok je cz dorg kuasai ekonomi Malaysia n dorgkan bisnessman.. Naik barang lg dorg suka cz yg beli ttp MELAYU... Fikirkn

Anonymous said...

Apa yang di pamerkan adalah penyalahgunaan media sosial untuk pembunuhan karekter tahap gaban.

Anonymous said...

Apa yang cuba dilakukan adalah pembunuhan karekter tahap gaban.

 
Blogger Templates