Thursday, January 28, 2016

MENGEJUTKAN DAN MEMALUKAN!!! BOCOR MAKLUMAT SPRM DI FACEBOOK, ISTERI KEDUA PEGAWAI KANAN SPRM TERDEDAH DAN DIDEDAHKAN!!!



Semuanya angkara gatal tangan dan gatal mulut...

Kerana mulut santan binasa...

Keterujaan akhirnya memudaratkan....

Itulah yang boleh dikatakan kepada seorang wanita yang terpaksa berdalih mengatakan akaun Facebooknya sekian lama telah digodam dan disalahgunakan oleh pihak-pihak tertentu selepas pelbagai pendedahan dibuat oleh Netizen.

Pendedahan MENGEJUTKAN tentang wanita tersebut, ada DI SINI. Anda boleh baca sendiri dan nilaikanlah.





13 comments:

Anonymous said...

Hahaha, blogger bangsat nak berdalih... lantak la dia nak cerita kat sesiapa pon... itu pon ntah betol ntah x... dah2 la the flying kick makan dedak... bagi anak bini and diri ko sendiri makan duit tu... ko x takot akhirat ke bro... satu hari nanti ko akan dapat balasan dy... ko jangan ingat ko akan selamat...dedak yang ko makan tu duit rakyat malaysia... ko makan secara haram dengan kerja menegakkan yang batil ko tu...

Anonymous said...

Wah, terdesak sangat Najib ni sampai serang pegawai MACC pulak da... Yang x tahan tu blogger2 ni boleh je tanpa was2 terus publish isu yang ntah tak tahu betol dak

tapi hal najib yang bukti macam2 pon x mau pulak bloger ni keluarkan.

Ya Allah. ko saksikanlah. kalau benar blogger2 ni semua tahu kebenaran tapi menafikan kerana duit dari pemimpin2 yang korup... ko timpakan lah bala kepada mereka Ya Allah.. supaya mereka sedar akan apa yang mereka perbuat...

Ikram Reduzan said...

Rasanya isu ni dibuat untuk character assasination pegawai SPRM. Macam ni punya hina seorang blogger boleh jadi akibat makan dari sumber yang x tentu hala. maybe ingat sempat bertaubat kot dan ingat ade umur yang panjang lagi. Taubat la bro.

Anonymous said...

oi Macai kalu nk bekup najib x payah la sampai fitnah orang. semoga laknat untuk kau dan keluarga kau atas fitnah ni.

Anonymous said...

Dahsyat nya permainan kotor SPRM.. agensi sampah!!
Macam mana integriti boleh dijatuhkan dengan membiarkan bini campur tangan hal ehwal besar negara!!

Betina bernama Datin Haslina ini juga pernah disaman oleh Syarikat Telekomunikasi dan menggunakan suaminya di SPRM menggeledah sebuah syarikat abngnya untuk merampas sesuatu..

dahsyat2.. Najib dikelilingi syaitan2 bertopeng malaikat.. patutlah derma pon boleh dituduh rasuah.. yg rasuah berlambak2 dalama Pakatan Haram di Penang Lim Guang Eng, di Selangor dan korporat2 besar tidak satu pun disiasat begitu intensif sepeti apa yg dikenakan pada DS Najib..

kasihan DS Najib.. PM yg humble.. aku rasa dlm dunia lain pemimpin tertinggi akan gunakan semua kekerasan yg ada untuk elak di sabitkan dengan perkara2 mcm ini.. tp Najib SPRM boleh buka kertas tuduhan kpdnya..dan beliau sabar hadapi..

skrg Alhamdulillah Allah mula tunjuk siapa dia malaikat bertopeng!!

SPRM memang CELAKA! patutlah rumah urut banyak di Selangor.. !!


Anonymous said...

Ko ni pon satu..dok kalau kalau ..lepas tu chuba jadikan Allah budak suruhan ko suroh buat itu ini...pelik la ko ni

Anonymous said...

Hoi mangkuk. .ko ingat buah duku ka buah langsat...boleh rasa2 pula..bodo

Anonymous said...

Ko klu x suko.. Jgn masuk sini. Suko2 hati ko nak kutuk org, lgi banyak dosa ko sesama manusia. Shoh shoh shohhhhhhh

Anonymous said...

Datin betino hampeh!!!!

Anonymous said...

SPRM patut buang je pegawai ni. SPRM pun makan rasuah. Jijiknya...

amuktokjulap75 said...

Kat mana satu fakta & bukti kenyataan dikatakan sebagai pendedahan maklumat isteri pegawai sprm..ayat biasa je sebagai isteri mestilah mengharap suami bertugas secara jujur & selamat..trend membunuh kerjaya penjawat awam yang mempunyai komitmen, pengetahuan, minat mendalam pada tugas & berpengalaman sendiri berlaku ke atas diri saya semasa di kpkt pada tahun 2010 hingga dibuang kerja pada tahun 2014..hilang segala pencen kerja lebih 15 tahun sejak tahun 2000

Anonymous said...

Apalagi saman jer....ramai sgt yg suke fitnah PM kita. Kalo wanita ni tak bersalah dia boleh saman blogger yg malukan dia pulak...kalo blogger tak bersalah saman pembaca pulak sapa suruh terima bulat2....bila la para2 pemfitnah ni nk kena saman...mereka ni menjatuhkan imej PM kit betul.

Anonymous said...

Selasa nanti dia saman la... next Tuesday okay...next...next...

top