Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, February 22, 2016

PULAU PINANG MENUJU NEGERI MUFLIS, GIAN ENG TUNJUK KUKUBESINYA!!!!



Pembuangan dua orang ADUN PKR dari jawatan
mereka kerana Lim Guan Eng berasakan kedua-duanya adalah penentangnya mendapat perhatian daripada Azmin Ali.

Namun sedikit pun tidak memberi kesan kepada Nurul Izzah dan Wan Azizah sungguhpun pada masa yang sama kedua-dua perempuan anak beranak itu sedang berusaha bersungguh-sungguh untuk mendapatkan dana buat parti mereka.

Pada PRU lalu, PKR dan Anwar Ibrahim disifatkan sebagi parti politik yang sangat banyak duit. PKR boleh dikatakan hampir setiap masa menjalankan pelbagai kempen termasuklah demonstrasi besar-besaran. Keyakinan Anwar Ibrahim untuk merampas pusat pentadbiran Putrajaya dibantu olej Lim Kit Siang dan DAP hang turut mendapat manfaat daripada persahabatan dengan Anwar Ibrahim.

Gabungan wang ringgit dan dana yang digunakan oleh PKR dan DAP dalam perbelanjaan besar demi PRU12 dan PRU13, juga tidak pernah diperincikan oleh DAP apatah lagi PKR.

DAP dan Guan Eng seperti yang diketahui amat terdesak untuk mendapatkan sumber kewangan baru. Para penaja mereka dahulu sudah mengaku kalah. Jadi, mahu tak mahu terpaksa korek dari dalam negeri sendiri untuk dijadikan harta sendiri.

Jadi tidak menghairankan dengan tindakan Guan Eng memecat dua orang ÀDUN PKR hanya beralasan, dia tidak suka mereka. Bila dah tak suka mereka harus faham sendiri!

3 comments:

Anonymous said...

Kesilpaan lampau pihak di sebelah sini ialah telah beranggapan hanya sebelah sini saja kekal menguasai Kronik Kronik Mega (KKM) tanpa menyedari pihak sebelah sana juga mampu menandingi atau melepasinya.

Anonymous said...

Kalau kita hendakkan terbaik untuk negara ia perlu bermula dengan diri sendiri.

Kalau sendiri sanggup bermewah untuk majlis hari jadi, bagaimana nak menunjukkan kehamatan bila memerintah.

Betulkan?

Anonymous said...

Semua sama jer mcm sampah. 2x5. Hamjad jer perangai bila dh pegang kuasa.

 
Blogger Templates