Sunday, February 28, 2016

RAFIZI RAMLI, 'MUSUH SI UMAT ISLAM' TERUS BERGABRA DAN BERPUTARBELIT!!!!

Musuh Umat Islam yang dilabelkan ke atas Rafizi Ramli nampaknya tidak dapat melarikan diri lagi daripada masalah yang dibuatnya sendiri. Sehingga ke petang ini, setelah beberapa cabaran dibuat untuk membuktikan kata-kata dan tuduhannya sendiri, Rafizi Ramli memilih untuk berputarbelit.

Sebelum ini, Tabung Haji telah membuat laporan polis berhubung fitnah yang dibuat oleh Rafizi Ramli terutama sekali yang membabitkan tuduhan terbarunya kononnya Tabung Haji telah diberikan Corporate Guarantee.


Rafizi pada dakwaan awalnya menyatakan Tabung Haji kalau tidak dikeranakan jaminan korporat, sudah pasti mengalami kerugian bernilai lebih RM991 juta.

Sehingga setakat ini, Rafizi masih gagal memberikan nama entiti atau bank atau mana-mana institusi kewangan yang dikatakan telah membantu Tabung Haji.

Tindakan Tabung Haji membuat laporan polis merupakan tindakan awal yang seharusnya dibuat untuk membanteras kegiatan jahat dan subversif Rafizi Ramli dan konco-konconya yang sentiasa berusaha memastikan apa-apa sahaja institusi kewangan untuk orang Islam di negara ini hancur.

Sebelum ini bolehlah Rafizi mendabik dada tetapi sekarang, belum lagi dia sempat nak bermegah-megah, pendedahan oleh mereka yang rapat dan tahu fasal Rafizi pula membuktikan, selain BODOH Rafizi Ramli juga berniat jahat terhadap umat islam di negara ini.



6 comments:

Anonymous said...

Pondan lahanat pukimak kaki fitnah. Serang institusi Melayu, Islam dan Raja2 tak henti2 sambil menjilat lubang taik kapir dapigs dan puak2 lgbt.

Ini lah dia muka pondan yang dilaknati. Aku bukannya pakar Agama tapi sekarang aku faham kenapa PONDAN macam ni sangat dilaknati oleh Islam.
Perangai macam pukimak, mendengki dengan umat Islam, menghasut, memfitnah, membatu api, kurang ajar, biadap, menjual bontot untuk disondol oleh bekas TPM....ko memang pondal sial, lapiji anjing belaan kapir dapigs!

Anonymous said...

Rafizi ni memang dah jadi tentera dajjal. So muslims, beware.

Anonymous said...

Banyak isu lain yang boleh diperjuangkan demi kepentingan rakyat dan kesucian agama islam. Tapi Rafizi lebih suka sasar institusi dan badan dana melayu dan islam. Ada kah tangan-tangan ghaib dengan agenda nak hancurkan ekonomi melayu dan islam? Jangan dibiarkan. Sebaik-baik tindakan biar lah yang paling berat dan cepat. Jangan lah pula TH terima permohonan maaf secara terbuka dan excuse "fitnah untuk seronok2 atau nak test".

Anonymous said...

jawab la ko nanti rafiji oii ... atau ko rindu nak satu sel dengan idola ko si Anwar tu ...
....krik krik .......krik krik .........

Anonymous said...

Th saman je rfizi ni... Biar meleleh taik dia sampai ketumit nak byr saman.

Anonymous said...

Dia ni memang celake...berlagak bijak tetapi bodoh nak mampus. lahabau.

top