Monday, February 22, 2016

RAFIZI RAMLI, MUSUH YANG AKAN HANCURKAN APA-APA SAHAJA INSTITUSI ISLAM YANG KUKUH!!!



Seperti yang diperkatakan dan dilabelkan oleh sahabat Azmi Arshad, Rafizi Ramli adalah musuh umat Islam yang sentiasa mencari jalan untuk memusnahkan apa-apa sahaja institusi yang mampu memperkukuhkan ekonomi dan kedudukan umat Islam.

Rafizi Ramli langsung tidak berhenti menyerang Tabung Haji, dan apa-apa sahaja institusi ekonomi Islam yang kelihatan meyakinkan. Malahan lebih tepat lagi mengganggu dan mengacau sistem konvensional yang dikuasai secara tradisi oleh pencekik darah dan penipu.

Rafizi Ramli berbunyi lagi tentang Tabung Haji. Walaupun dia sendiri sudah terkantoi menipu, mengaku sebagai seorang akauntan tetapi selalu salah kira atau sememangnya tidak tahu mengira tetapi tetap mahu berlagak sebagai seorang akauntan, mukanya yang cukup tebal kerana memakan upah daripada kaum yang menentang pengukuhan institusi kewangan Islam, terus memainkan isu perletakan jawatan.

Tiada apa-apa dalam kepala otak Rafizi melainkan letak jawatan walaupun ternyata dia telah gagal, salah dan dengan sengaja menipu dalam membuat pengiraan.

Contoh terbaiknya ialah apabila Rafizi Ramli bersungguh-sungguh mahu menyaman Tabung Haji kononnya Tabung Haji telah diurus dengan cara yang sangat teruk sehinggakan tiada suatu back-up boleh diadakan seandainya para pendeposit menarik balik semula deposit mereka.

Anehnya ramai pula yang terpedaya dengan tipu helah dan pembohongan Rafizi Ramli. Sekaligus menunjukkan betapa ramainya manusia bodoh di Malaysia yang tidak tahu bagaimana sistem perakaunan dan kewangan berfungsi.

Kalau dah dasar tak tahu malu, Rafizi Ramli juga tidak bermaruah sama sekali untuk mendesak Azeez Rahim meletak jawatan sebagai Pengerusi Tabung Haji sedangkan dia yang dengan sengaja membuat pengiraan yang salah, memutarbelitkan fakta dan data, selain cuba menimbulkan kecurigaan pada persepsi negatif yang diciptanya.

Orang seperti Rafizi tidak akan berpuas hati selain semua institusi kewangan Islam tidak dihancurkan dan dimusnahkan. Selagi ada di matanya, selagi itulah hatinya tidak senang duduk!!!




9 comments:

Anonymous said...

Rafizi si bekas pondan simpanan Al Juburi ni memang berdendam dengan agama Islam kerana mengharamkan cinta si pondan ni terhadap al juburi.

Anonymous said...

dia memang bodoh so jgn hirau sgt, kalu niat dia tak betul nanti laknat Allah keatasnya, so tak yah layan sgt dia ni

Anonymous said...

Semoga dia hidup mewah dibawah laknat Allah.. Orang yg dilaknat akan merasai sewaktu ajal menjemput..

Anonymous said...

Terlingkupnya Quality Hotel adalah bukti jelas betapa hebatnya Ekonomanis PR dalam menguruskan sebuah perniagaan milik kerajaan negeri...syabas Pizi.

Anonymous said...

RAFIZI TIDAK AKAN BERHENTI MENYERANG SELAJI PUJAAN HATI NYA TAK DAPAT JADI PM,TERANG LAGI BERSULOH

Anonymous said...

Sesiapa yang buat.cerita bohong dan memfitnah samalah juga dengan mereka yang menghentam orang sebab ambil upah(cyber trooper), akan menerima hukuman dari Allah SWT, kalau tak didunia ini, maka pastinya diakhirat. . . .makan daging busuk manusia! . . .Bagi sesiapa yg menyelewengkan duit TH ,.akan aku tuntut di mahkamah Allah nanti.

Anonymous said...

Ada sape2 yg hilang duit simpanan dalam TH ke?

Anonymous said...

Semua sama jer tk boleh pakai. Chaitt.. podah.. korang kaya raya. Rakyat jugak yg hidup susah.

Anonymous said...

Tuntut konon.berapa duit dlm TH?

top