Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, March 16, 2016

DAH TERBUKTI MELIWAT, TUNGGU AJERLAH HABIS BERPANTANG, BARU BEBAS!!!



Si anak berlakon miskin dengan meminta para peminat dan penyokong menderma RM50 seorang bagi membolehkan dia membayar saman sebanyak RM50,000 kerana menfitnah.

Tetapi pemidang 'BEBASKAN ANWAR' yang kosnya beratus ribu kalau tidak pun berjuta, boleh pun terpampang di sana sini.

RM50,000 jadi kudis kepada pemimpin PKR yang agung?

Atau ianya untuk menunjukkan kesetiaan dan kebersamaan ahli-ahli dan penyokong bersama-sama pemimpin kesayangan mereka?

Berbohong walaupun untuk perkara kecil, sudah menjadi darah daging keluarga ini.


Anwar Ibrahim yang didapati bersalah kerana meliwat, boleh pula dikatakan sebagai TAHANAN POLITIK?

TAHANAN POLITIK KEPALA TOK WAN DEPA!

Sejak bila pula, liwat yang merupakan satu jenayah di Malaysia dianggap sebagai sebahagian daripada POLITIK?

Adakah ini menunjukkan bahawa PKR memang mahu melegalkan LIWAT sebagai satu elemen POLITIK semata-mata kerana ia melibatkan Ketua Umum mereka seandainya mereka berkuasa kelak?

Jadi betullah yang PKR adalah penyokong tegar LGBT?


Daripada menderma kepada Nurul Izzah yang sedia kaya dan tidak bermasalah pun untuk membayar waimma RM50 juta, lebih baik wang RM50 didermakan kepada masjid.

Daripada melalak-lalak tentang Anwar Ibrahim sebagai TAHANAN POLITIK sedangkan telah terbukti meliwat dan di mahkamah pun, peguambela berbelas-belas orang itu sekadar menyatakan 'ianya adalah liwat suka sama suka' untuk membebaskannya, jauh lebih baik wang berjuta ringgit Kerajaan Negeri untuk mengangkat pemidang di seluruh Selangor digunakan untuk kebajikan rakyat negeri ini sendiri, khususnya yang membabitkan peruntukan langsung Kerajaan Pusat untuk pembaikian dan penyelenggaraan jalanraya-jalanraya yang MAHA TERUK di seluruh Selangor!!!


4 comments:

Anonymous said...

Syabas Jamal Dan baju merah dan pro bn..Tanpa anda entah berpuloh siri bersih haram berdemo..Dan Kali ini menyangkal pemidang tajaan pembangkang yang karut..

Anonymous said...

nak tgk muka nurul izzah masa tua tgk la muka emaknya..

Anonymous said...

beri 10 sebab kenapa sodomy dikategorikan sebagai jenayah di bawah Kanun Keseksaan?? patutnya kerajaan bersyukur bila ramai orang buat sodomy maka ramai yang akan sakit AIDS/HIV dan segala penyakit berjangkit maka ramai yang akan mati sebelum umur 40 tahun.. itu satu cara untuk control populasi penduduk.. manusia memang akan mati... untuk apa hidup sampai 100 tahun.. cukuplah anak cucu pula yang hidup di dunia ni. kubur kata mari..

juragan 69 said...

Bhai rasanya tk da guna soal tntng akidah lu sbb sah2 bkn islam..cuma yg ptt dipersoalkn tntng lu ni manusia ke alien..sbb klu kewarasan dh tntu lu mental bhai...

 
Blogger Templates