Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, March 8, 2016

DEKLARASI RAKYAT MUDAHKAN DAP MENYERANG, MEMPERLEKEH DAN MENGHINA ISLAM DAN MAHATHIR MEMUDAHKANNYA!!!



Tempohari Naib Pengerusi DAP Johor, Suppiah Ramakrishnan ‘berjaya’ mendedahkan pendirian sebenar parti itu terhadap orang Melayu, terhadap orang Islam.

Ia bukan sesuatu yang pelik kerana sejak 1969, parti itu berkali-kali mengelak daripada dianggap rasis biarpun keadaan sebenar adalah sebaliknya.

Disebalik segala kenyataan mereka kononnya mereka turut menyediakan tempat untuk orang Melayu, sudah ditetapkan dalam hati mereka, Melayu perlu diusir, Islam itu buruk, Islam itu adalah segala kejahatan.https://www.facebook.com/mynationmalaysia/posts/1714782355404329:0

Perbuatan Suppiah ini bukanlah sesuatu yang baharu di kalangan pemimpin DAP. Kita sebenarnya terlalu berlembut dengan tindak-tanduk mereka. Peruntukan undang-undang sudah jelas akan penghinaan terhadap agama lain. Tetapi di mana penguatkuasaannya?

Lihat kepada perbuatan Nga Kor Ming sebagaimana dipaparkan page Kelab Che Det yang menyokong Tun Mahathir Mohamad yang sudah tetapkan hati, tetapkan jiwanya untuk bekerjasama dengan parti pembangkang termasuk DAP, termasuk Nga Kor Ming:https://www.facebook.com/kcdmalaysia/posts/781614231926248

Jangan lupa, Nga Kor Ming – suara sebenar DAP pernah mendesak lima negeri di Malaysia ini untuk melonggarkan undang-undang agar lebih mudah untuk orang Islam, murtad!

Tindakan Nga Kor Ming ini adalah satu strategi dalam meliberalkan lebih ramai orang Islam dengan membuka jalan murtad sekaligus menghapuskan status Bumiputera orang Melayu.

Ia muslihat DAP yang ramai tidak nampak akan ideologi sebenar mereka.

Bagaimana pula Majlis Peguam? Mereka juga senada dengan Kor Ming.

Petang Jumaat lalu, Mahathir ‘memeterai’ perjanjian kerjasama dengan Pakatan Harapan yang turut disertai Lim Kit Siang daripada DAP. Apa akan jadi dengan Malaysia?

Lihat kepada senarai berikut:

1. Mahathir Mohamad
2. S Ambiga (bekas Presiden Majlis Peguam)
3. Maria Chin
4. Lim Kit Siang
5. Mat Sabu
6. Mat Taib (bekas Menteri Besar Selangor)
7. Mustafa Ali
8. Azmin Ali
9. Zaid Ibrahim
10. Sanusi Junid
11. Ling Liong Sik
12. Anwar Ibrahim sudah menyatakan sokongannya semalam dari jeriji penjara.

Teliti senarai di atas. Siapakah majoriti dalam menentukan suara dalam kumpulan ini? Mahathir? Anda boleh menilainya sendiri.

Dengan mata kasar, tidak sukar untuk kita melihat Mahathir akan menjadi boneka atau budak suruhan kepada anggota kumpulan ini, Pakatan Harapan.

Adakah Islam akan menjadi asas utama perjuangan mereka nanti dengan suara majoritinya dikuasai oleh pembangkang dan Mahathir hanya budak suruhan mereka?

Lihatlah kepada nada penyokong Pakatan Harapan terhadap Islam:
https://www.facebook.com/WeFullySupportprdap/photos/pb.425312047603176.-2207520000.1457327001./785020001632377/?type=3&theater

Tentunya semangat benci dan jijik terhadap Islam ini tidak akan terserlah jika tidak dibangkitkan oleh pemimpin mereka.

Lihatlah pula bagaimana Tony Pua meletakkan Almarhum Raja Abdullah di kedudukan paling hina. Seorang raja, penjaga dua masjid suci Islam, dihina begitu rendah sekali. Bukankah ini menyemarakkan kebencian di kalangan penyokong mereka?
https://www.facebook.com/mynationmalaysia/videos/1711442752404956/

Bagaimana pula apabila mereka memerintah nanti? Raja di negara kita juga beragama Islam. Fikirkanlah. (SUMBER)


3 comments:

juragan 69 said...

Hahaha apa kena mngena anti najib dgn dap perintah negara?adakh klu tun kekal dlm umno dan buat tak tau dgn isu najib maka dap pun ikut diam...apakh kmpulan tun dan x umno yg taja apa yg dap buat?..video yg tony phua buat tu slps deklarasi atau sblm?
bhai admin izinkn gua gelak dulu..kah kah kah ha ha ha...gua gelak sbb tk boleh belah dgn statement lu dlm perenggan ke 4...kah kah kah
"kita sebenarnya bla bla bla...Tetapi dimana penguatkuasaannya"siapa kita tu? dan siapa yg mngubal pnguatkuasaan tu?siapa yg ptt mngerakkn pnguatkuasaan tu..?tun m ke tsmy ke mukhriz ke sanusi junid ke?dap ke pkr ke pan ke pas ke atau perkasa ke tk pun ppim bwh dato nazri..?
Knp kelemahan umno parti melayu yg dikatakn dominan dlm pmbntukkn kerajaan kita salahkn lim kit sial..khalifah guan eng..tony pua..hahaha bknkh umno terlalu budiman..org lain saman umno menang dpt juta2..umno menang cuma dpt maaf je...
lps tu jalan mudah gunakan bekas2 pemimpin umno yg kecewa dgn najib(NAJIB) utk dipersalahkn atas kebiadapan dap..adakh ini je momokan dap kpd pimpinan umno slps tun istihar keluar umno..sblm tun keluar umno sapa yg jd budak suruhan diaorg...
bhai tfk bkn kh mudah sekiranya najib mnjwp dan bela diri dia sendiri tnpa perlu balaci2 dia yg bg jawapan yg berbagai versi seolah2 rakyat malaysia semuanya bangang belaka!mudah kn apa bukti tk prlu/boleh ditunjukkn ttp AG keluar fatwa najib bebas dan tutup kes...yg pelik laporan pac tntng 1MDB dh berapa kali tunda ttp dh ditetapkn najib tk salah..utk apalagi laporan pac klu AG kata kes tutup...hmmm

Anonymous said...

Tu semua barisan hanjing2 menyalak bukit. Bukit makin gah. Tapi kebanyakan hanjing dh tuo nyanyok. Dh boleh hukum tembak, kasi boya makan.

Asaif Barkiya said...

Negara sedang mengalami situasi ekonomi meleset dan mencabar.Rakyat mahu keadaan semasa ekonomi negara di urus tadbir dengan sebaik mungkin
Objektif agar Malaysia berjaya keluar dari masaalah ekonomi,fiskal,mikro dan makro menjadi harapan utama rakyat jelata.Kerajaan sediada yang di pacu oleh golongan profesional dalam urus tadbir sektor kewangan dan ekonomi tidak boleh di ganggu gugat oleh ahli politik dan bekas ahli politik dengan retorik,teori konspirasi,ketidakpuasan berpolitik dan seupamanya.RAKYAT mahukan suasana yang mendorong kearah kebaikan pengurusan tadbir negara dan elemen seperti ketidakpuasan yang lebih bersifat serangan peribadi yang mengkusutkan situasi semasa dan menambahkan parah.Kita tidak mahu kehendak tun menambahkan kekalutan dan hilang konsentrasi kerajaan untuk mengurus tadbir isu isu ekonomi semasa.Kehendak dan isu peribadi tun tidak harus mengheret rakyat dan jentera kerajaan dan menambah beban.Ego tun telah menyusahkan proses pemulihan ekonomi negara.Tun menjadi liabiliti sosio dan ekonomi negara.Hitamnya legasi tun di sebabkan oleh ego tun sendiri.

 
Blogger Templates