Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, March 13, 2016

KAMI LANGSUNG TAK GENTAR DENGAN PAKATAN PAS, KATA WAN AZIZAH!!!



Pembentukan pakatan baharu pembangkang oleh PAS tidak akan menggugat Pakatan Harapan, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Bercakap kepada pemberita selepas merasmikan Forum Sambutan Hari Wanita Sedunia peringkat Parlimen Permatang Pauh di sini pada Ahad, beliau berkata pihaknya tidak berasa gusar kerana PAS masih bertindak sebagai pembangkang dan bukan sebaliknya.

Ketika ditanya sama ada akan wujud kerjasama dengan pakatan pembangkang baharu itu, Dr Wan Azizah berkata: "Belum lagi...kita tunggulah (PAS umum) 16 Mac ini...sabar."

Khamis lepas, Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan dilaporkan berkata PAS akan membentuk pakatan pembangkang yang baharu pada 16 Mac ini.

Parti itu akan menjalin kerjasama dengan sebuah parti yang tidak dinamakan bagi memperkukuhkan kedudukannya untuk menghadapi pilihan raya umum akan datang. (MSTAR ONLINE)


4 comments:

Anonymous said...

Pompuan kipas bodoh....dulu, kini dan selamanya.

Anonymous said...

Kita jgn marah kan wan hujah ni...sebenarnya PAS yg BODOH dan BANGANG..tanpa penubuhan pakatan baru..PAS pasti dapat perintah Kelantan lagi...Tapi PKR masih memerintah Selangor dgn bantuan PAS..

Anonymous said...

tak gentar le tu... moron tahap gaban !!!

Anonymous said...

dgr crita kak wan nak krjasama dgn najib utk selamatkn malaysia...betoi ke...

 
Blogger Templates