Thursday, March 24, 2016

PATUTLAH GUAN ENG GELABAH BEWAK, CUMA HARAP2 TAK ADALAH BINI MUDA PEGAWAI SPRM YANG LEBIH BULU DARI KULIT!!!



Patutlah gelabah semacam si Guan Eng dan para pemimpin DAP yang lain termasuklah Ahli-Ahli Parlimen mereka. Rupa-rupanya SPRM sudah berkampung di Pulau Pinang. Serbuan kali kedua telah pun dilakukan ke Pejabat SUK mmencari bukti, mengambil fail dan menyoal siasat kakitangan terbabit.

Maka tak hairanlah juga kenapa Guan Eng meninggalkan rombongannya di Hainan, China dan memendekkan percutian liburannya yang sepatutnya hanya berakhir pada Jumaat ini.

Paturlah juga Guan Eng dan penasihat undang-undangnya Gobind Singh Deo mahu mengumpulkan pucuk pimpinan utama DAP Pulau Pinang untuk mencari jalan mengatasi semua persoalan tentang skandal hartanahnya.

Rupa-rupanya SPRM sedang buat kerja selepas kena desak dan diperli sindir....

Cuma janganlah hendaknya ada pula bini pegawai-pegawai SPRM yang terlebih mangkuk dari kuah atau terlebih bulu dari kulit. Harap-harap tak adalah pegawai SPRM sendiri yang gila nak buat kenyataan depan wartawan kunun-kunun nak tunjuk buat kerja tapi sebenarmya nak sabotaj seperti yang berlaku dalam kes yamg lepas.


4 comments:

Anonymous said...

Ada ke bini2 pegawai sprm banyak bulu dari kulit?

Anonymous said...

Klu laki kopral, bini pangkat sarjan... Tu dasar bini hampeh !!!

Anonymous said...

siasat betul2... jgn pilih bulu.

Anonymous said...

Ada.....bini no 2 bahri...dia tu lebih bulu dari kulit...kelakar betul peribahasavtu macam tak pernah dengar je..kan tapi memang tepat ditujukan pada si bahri yang tak reti jaga bini no 2 tu.....jangan beri tahu apa2 hasil siasatan guan eng ni lebih 2 lagi pada si bahri tu...dia tu talam bermuka dua....sebab tu dia boleh ada bini no 2 kan kan kan

top