Saturday, March 5, 2016

PHUIKKKKK.... JANGAN LAWAN TUN MAHATHIR!!! JASA DIA BESAR KEPADA ORANG MELAYU!!!!



Jasa Tun mahathir cukup besar kepada negara ini sepanjang 22 tahun pentadbiran beliau selaku Perdana Menteri.. Dia telah melayan semua bangsa dengan layanan yang sama.
Tidak timbul soal diskriminasi kaum.

Ekuiti orang Melayu lebih kurang 20% dan ekuiti orang Cina dan lain lain bangsa pula sebanyak 80%
.
Projek projek mega diberikan kepada Vincent Tan, YTL, Ananda Krishna, Eric Chua dll.
Adilnya Mahathir.......

Walau pun begitu tidak dinafikan ramai orang melayu berjaya didalam perniagaan dan bergelar billioner sewaktu 22 tahun pentadbiran Maharhir...

Contohnya, Mokhzani Mahathir dan Mirzan Mahathir.
Kita kena berbangga itukan bangsa kita juga.
Lagi pun mereka naik tanpa tongkat dan bermula dari bawah.. .

Orang melayu sebenarnya cukup istimewa pada Mahathir.
Mereka dijaga rapi oleh negara atas nama bumiputra.

Boleh beli ASB dan boleh beli ASN.

Malangnya kini taraf bumiputra itu pun sudah mula dipersoalkan oleh DAP. Rakan baru Tun Mahathir..

Apa pun untuk orang melayu tetap ada, Mahathir tidak pernah lupa.
Mahathir bena menara petronas, daya bumi, KL Sepang, KLIA dan banyak lagi bangunan tinggi dan projek mega untuk orang melayu bangga banggakan.

Walau pun ramai orang melayu tidak pernah sampai untuk melihatnya.

Besarnya jasa Tun Mahathir kepada bangsanya Melayu...
(jika Mahathir melayu)

Satu satunya kuasa yang kita ada ialah kuasa politik, itu pun kita perlu serahkan pada DAP dan barua baruanya..
Itu kehendak negarawan ulung kita Tun Mahathir kerana cukup marah dengan Najib yang tidak mahu mendengar kata katanya.

Sebelum ini Pak Lah mantan Perdana Menteri juga mengalami keadaan sama apabila Pak Lah tidak mengenang budi dan tidak mahu membina jambatan bengkok yang Mahathir mahu.
Tanpa jambatan bengkok yang Mahathir mahu masa depan orang melayu gelap. Orang melayu tidak boleh hidup.. Akan kebulur jadinya

Kita tidak boleh menentang Tun Mahathir dan kita perlu terus akur padanya kerana jasanya besar...
Jasanya membina bangunan bangunan tinggi pencakar langit untuk orang melayu lihat cukup banyak.. orang melayu kena berbangga.

Lagi pun Mahathir selalu sebut. Melayu mudah lupa..Mahathir buatlah apa saja.. melayu akan terima dan lupa dan lupa dan lupa..

Hakikatnya jika Mahathir mahu tumbangkan Najib atas apa saja alasan, Mengapa berpakat dengan DAP?
bukan ini caranya.
Cara ini mahu tumbangkan UMNO dan Barisan Nasional. Cara ini mahu tamatkan kuasa Melayu di Malaysia..

Ayuh kita jadikan generasi Melayu akan datang seperti Islam Rohingya Myanmar yang terpaksa meninggalkan negara tercinta kerana kehilangan kuasa dan pembelaan .....

12 comments:

Anonymous said...

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ .... artinya: “Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” - Surah Ar-Ra'd Ayat 11.
Allah juga yang menentukan rezeki kita bukan UMNO atau DAP.
Berusahalah untuk memajukan diri, jangan hidup dalam ketakutan
seolah-olah kita tidak berupaya untuk membangun, kecuali
ada UMNO.
KIta sudah cukup diberi pelajaran dan tongkat pada zaman pemerintahan
Tun Det, sehingga pemimpin sekarang mampo untuk menyonglap duit rakyat
berbillion ringgit. Adakah kita akan lebih berbahagia dan selamat di bawah pemerintahan perompak lanun daripada bangun berusaha sendiri.....????

Anonymous said...

SI KITOL MODERN
SI KITOL MODERN
SI KITOL MODERN
SI KITOL MODERN

Anonymous said...

Ini lah yang di mahukan oleh ramai anak2 muda melayu. Mereka mahukan sesuatu yang mencabar dengan membiarkan kaum komunis memerintah. Lihat sahaja komen2 anak2 muda ini yang begitu lantang dan berani menghina pemimpin negara dengan berbekalkan hujah2 yang tidak berfakta. akhirnya anak2 mudah ini belajar tak berapa pandai berbanding kaum lain.

Anonymous said...

guna Ayat Al-quran untuk menghasut,memfitnah tanpa dapatkan bukti,menanam persepsi buruk pada orang lain...tu yang kau bangga-banggakan?....ciss manusia haprak.

Anonymous said...

1052.. ngko mengata admin kerrr???.. smpiiiii hati kauuu!!

Anonymous said...

saviour ni byk makan dedak ni..pemimpin macam najib pun dok pertahankan..ko dapat brp saviour?? salah tetap salah walau pun org dia ckp x salah..cuma dia PM je..cuba le pengetua ke yg dpt derma, masuk akaun dia, x cakap kat org. Pe akan jd..makan dedak pun jgn le sampai lupakan mana yg hak dan bathil..

Anonymous said...

Ko pun samer jer makan dedak! Dedak babi pun ko tibai!

Anonymous said...

Bodoh dedak lendir mamakdey, alasan dan reka fitnah lepastu ajak ramai2 org bodoh jatuhkan org yg dituduh tu..
Klu camtu dulu kita wajib jatuhkan Mahadey dulu sbb byk skandal termasuk wsj tuduh mahadey lesapkan (bukan dapat sumbangan.. TAPI CURI wang GLC) RM110 billion. Tp knapa waktu tu pakat jilat tapak kaki mahadey tk boleh jatuhkan dia?

Bila tiba pd Pak Lah , Najib tiba2 rules berubah, apa yg dituduh tanpa bukti sah kita wajib percaya pulak pastu gulingkan mereka?

Org yg bg derma tu sndiri mahu kasi duit ke akaun peribadi Pengetua, mcm nk bg duit tu bebas sikit pengetua guna.. apakah itu jenayah, rasuah kt mana? Senang2 la pekena pengetua tu..

Bank in je duit rm2000 ke akaun dia lepas tu report Polis ckp oengetua tu mkn rasuah atau duit derma!? Yg songlap duit tabung pibg sekolah terang2 dr tabung tu tkpa pulak?

Gila woii caii madeyy.. sudahhlaaa.. muakkkk uweekkk pusing mcm biawak!

Anonymous said...

Anon 12.48 lendir,

Mengata org mkn dedak ye.ko makan lendir puak pengkhianat yg berpakat tu tak malu ke? Plg jijik kali ini dgn DAP sekali mereka angkut jilat. Nk harap 'pembaharuan' apa dr rejim si kitol, dan penentang2 perlembagaan ini?
Apalau sgt nk bodoh dn bohongi rakyat utk rampas jwtn sah Ds Najib dgn padatkan tuduhan fitnah ulang dan ulang pdnya kemuadian and up 'kita wajib tumbngjan Najib'...??

Bodohnya Mekayu dn org2 UMNO jika MUSLIHAT JAHAT mcm pro tun cmpur pakatan haprak ini lancarkan pun xblh pikir waras.. JILAT LENDIR BUSUK... dedak expired tuuu.. si tua yg tamakkk kuasa legasinya,!!

Aku tetap sygkn Najib! Yakin lah Najib mangsa kerakusan jht penyangak2 berlegasi ini!







Anonymous said...

tun tak perlu pakat dgn dap. pru14 nanti tun masuk calon tnding lawan najib di pekan. itu lebih jantan nampaknya.

Anonymous said...

Melayu lawan melayu. Backgrd pon mamak kaki cucuk dan cina komunis d jadikan kawan semata2 nak jatohkan org islam. Mmg perosak agama bangsa dan negara ni mamak musoh dlm selimut.

juragan 69 said...

Kah kah kah bodoh sngt ke pengetua tu bhai guna nama sbgi pengetua ttp mngutip derma atas kapasiti personal..wow klu camtu pengerusi siri 'bersama mu' atau mangsa banjir kayo lh sbb guna jawatan pengerusi tp dpt duit guna personal akaun dan klu trdedah maka bg je jawapan ini 'derma peribadi'..nk menyokong pun agak2 le bhai jgn tnjuk sngt sel otak tak berhubung maka slps ni mana2 pegawai penguat kuasa blh guna akaun peribadi..jika pemberi tk repot maka selamat lh dia wlupun dlm akaun ada transaksi mncurigakn..klu kena tnya jwp je ini derma peribadi tk da kena mengena dgn jawatan...kah kah kah

top