Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, March 4, 2016

SELAMATKAN MALAYSIA ATAU SELAMATKAN AIR MUKA MAHATHIR? TERBUKTI, PEMIMPIN UMNO YANG SANGAT 'HIDUP MELAYU' ADALAH PENGKHIANAT KERANA JAWATAN!!!



Umpama orang mahu karam, apa-apa sahaja akan digapai termasuklah ketulan tahi.

Itulah yang boleh dikatakan kepada Mahathir yang sudah hilang maruah dan tiada air muka lagi apabila segala tuduhannya selama ini bukan sahaja tidak tepat tetapi lebih menggambarkan kekalutannya untuk menyelamatkan projek-projek kroninya yang sedang dirampas untuk dikembalikan menerusi perjanjian yang lebih tidak berat sebelah serta membebankan rakyat.

UMNO dahulu juga bergolak. Malah UMNO juga menyaksikan peralihan dan perebutan jawatan yang sengit sehinggakan ke peringkat membunuh.

Namun apabila bekas pemimpin bahkan pemimpin-pemimpin semasa UMNO yang kesetiaan mereka dipertikai, peranan mereka dipersoal dan tindakan mereka ibarat gunting di dalam lipatan turut berada sebaris dengan barisan pembangkang untuk menentang UMNO, ia adalah sesuatu yang benar-benar baru.


Sekaligus menunjukkan dan membuktikan bahawa selama ini, mereka yang berkumpul dengan para pemimpin pembangkang dalam apa yang mereka gelarkan sebagai Solidariti dan Deklarasi Anti Najib adalah pihak yang sebenarnya tidak membenarkan pengaruh UMNO lebih kukuh. Mereka itulah yang telah meletakkan UMNO dalam keadaan kecoh seperti pada hari ini.

Najib dan UMNO sudah tidak ada pilihan lain selepas ini. Tidak sepatutnya toleransi berlebihan ditunjukkan lagi. Kesemua yang hadir dalam sidang media tersebut termasuk yang memegang jawatan dalam UMNO perlu dilucutkan dan dipecat dari parti. Tiada gunanya menyimpan orang seperti mereka lagi yang mempunyai kecenderungan, bukan sahaja untuk sabotaj bahkan memusnahkan UMNO dari dalam. Kepercayaan kepada mereka seharusnya ditarik balik tanpa ditinggalkan sedikit pun.


Walaupun mereka beralasan kononnya mahu menyelamatkan Malaysia, namun menyelamatkan Malaysia dari apa? Daripada Najib sedangkan prestasi Najib selama 6 tahun pertama sebagai Perdana Menteri jauh lebih baik berbanding Mahathir sendiri. Malah Najib berjaya mengelakkan Malaysia daripada terjerumus ke jurang masalah ekonomi dan kewangan yang teruk tanpa mengorbankan ratusan bilion ringgit sebagaimana yang dilakukan oleh Mahathir pada penghujung 1990-an sehingga akhirnya Malaysia terpaksa berhutang dengan syarikat-syarikat konglomerat milik kroni Mahathir sendiri.

Mahathir dan konco-konconya sudah tersalah baca apatah lagi melakukan tuduhan rambang. Perbuatan mereka hari ini tidak akan dapat menutupi pembohongan yangvtelah terkantoi.

SELAMATKAN MALAYSIA atau selamatkan air muka Mahathir?

13 comments:

Anonymous said...

Hahaha............mengiggil semua!!!!
Ini baru mula.
"A journey of a thousand miles begins with a single step" - Lao Tzu.

Anonymous said...

dah setahun pengkhianatan ni berlangsung....aku dah tak rasa apa dah....lantaklah....

Anonymous said...

pembangkang seolah hidup tapi mati tak mahu..dapat si TUA baru..muka2 ni dah biasa dari dulu terdesak nak guling kerajaan tapi gagal..maka muncullah si TUA jadi jurucakap alasan konon selamatkan malaysia tapi sebenar nak selamatkan diri dengan dendam yang membara terhadap pemimpin yg dia tak suka..semoga ALLAH selamatkan malaysia dari pengkhianat dan agen2 yahudi dan komunis dari menghancurkan negara..

Anonymous said...

JANGAN RUGI MASA LAGI .KALU NAK SURUH NAJIB TURUN BUAT APA.TANGKAP NAJIB /ROSMAH DAN ZAID HAMIDI SERTA KPN DAN SI FANDI GAMPANG TU

Anonymous said...

BETUL,BETU,BETUL KAWE SERO DATOK SERI NAJIB TERLALU SABAR DALAM SITUASI NI,MAKA KAWE NOK CADANGKAN KEPADA DATOK SRI NAJIB SUPAYA BERKERAS SIKIT.GUNA SEGALA KEKUATAN YANG ADA ATASI MASAALAH INI.KAWE SERO SEMUA AHLI MAJLIS TERTINGGI SERTA KETUA BAHAGIAN UMNO BERSAMA DATOK SRI.KALU PATUT PULAS TELINGA PULAS SAJA,KALU PATUT JENTIK BATU JENTIK JER.

Anonymous said...

Negara dah parah. Sekurang kurangnya, ada yang buat sesuatu. Kalau inilah caranya, buatlah dan rakyat pasti sokong

Anonymous said...

matlamat tak boleh menghalalkan cara, muhyidin dan mukhriz, keluarlah dari umno..sekali kau org duduk semeja dgn dap selama2 nya aku tak percaya dgn perjuangan politik kau org yg lebih pd utk kepentingan diri sendiri..tak da maruah diri...kau org dah kaya bolehlah peluk cium org dap..malu lah mengaku ada jiwa umno..haprak..hilang hormat aku kat kau org dan semoga kau org tidak diberi peluang oleh Allah utk menjadi pemimpin org melayu lagi...moga legasi mahathir akan terus lenyap dlm lipatan sejarah dan dia akan dikenang sebagai pemusnah kekuasaan politik melayu

Anonymous said...

Setuju Tuan!!! Keluarkan mereka dari UMNO, kita tidak perlukan mereka lagi atas alasan apa pun.

PM DS Najib telah menjalankan tugas dengan baik, hanya kerana tidak mahu mendengar saranan Tun M, begini jadinya.

Tak sangka hati Tun M hitam sekali sehingga tidak kisah jika DAP memerintah Negara! Waliyazubillahminzalik!!!

Sia-sia je Allah beri dia umur terlalu lanjut, hanya untuk mengadu domba menghacurkan Negara kita tercinta.

Pedulikan Deklarasi SAMPAH tu, kita terus ke hadapan dengan bertawakkal pada Allah, semoga Allah swt tujunkkan siapa yang benar dan siapa yang salah.

Lenalah tidur Lim Kit siang sampai tersengih2, 'Padan muka orang Melayu, berlaga lagi, berpecah lagi'.

Anwar Ibrahim? Penat je penyokong merusuh di jalan raya, melalak 'reformasi!' sekarang cium balik bontot Mahatir! Ular pun tak belit macam ni!

Anonymous said...

Astaghfirullahaladzim..

Apa nak jadi dengan Mahadey ni... dengan keadaan umur dia. Muaknya lihat sikapnya!!

mengucap aku membaca deklarasi Mahathir ini.. semua yang tertulis itu menggambarkan itulah dia yang sebenarnya semasa menjadi PM. Bukan Najib.

Senang2 dia jual nama rakyat. Selepas fitnah ditabur, akhirnya dia melancarkan gerakan menggulingkan Najib secara terang2..

Bersekongkol dengam musuh2 yang mempunyai rekod merosakkan negara. Apa semua ini.!!

safariza said...

Semoga Allah selamatkan negara daripada Sikitol

Anonymous said...

Jika Najib digulingkan tunggulah PM selepas itu juga akan digulingkan.

Malaysia takkan aman lagi jika cara kotor begini Mahadey guna. Perosak sebenar Melayu dan Malaysia ialah Mahathir bukan Najib.

Apa sgt alasan fitnah 1mdb utk halalkan Najib digulingkan.

Kita upah cipta tuduhan demi tuduhan lepas tu alasan itu guna untuk gulingkan Pemimpin. Jahanam dekomkrasi.

Apapun Insya Allah, pertolongan Allah SWT bersama org2 yang baik, bersama DS Najib dan orang2 yang ikhlas dalam UMNO.

Selamatkan Malaysia dr penzalim sebenar yang 'syaitan yang dikenali'!!

Anonymous said...

Ramai kena saka sihir hitam Mahadey.

Sampai buat khianat terang2 mcm ni pada UMNO pun ada yg belah bagi.

Kita lihat sendiri siapa peserta deklarasi yang 'rogol' nama rakya tu?

Puak2 yg cukup jahat, yg sanggup jual negara, yg anti ISlam nya, yang liberalnya, yang anti Raja nya dan yang pro Israel nya.

Pakatan Haprak DAP laknatullah tumpang setuju sbb mereka pun nak perintah Malaysia bila tumbangkan UMNO.

PAN pun ada agenda mereka. Mahadey dgn agenda legasi dan dendam..

jadi sapa jadi mangsa?? RAKYAT!! Najib jadi korban mereka!!

Mahadey nk betulkan apa pada UMNO kalau gerakan mereka ini sendiri disertai oleh 'pejenayah2' politik serte penipu2 rakyat?

Fikirlah caa waras. Setakat duk bangga jasa KLCC.. rembat duit Petronas itu sudah jadikan Mahadey DEWA besar??

Sorrylah don't support Deklarasi Syetan ini!


UMNO kena usahakan Mukriz + Mohediin + Shapie Apedal diasingkan sehingga mereka dikeluarkan dari UMNO.

Mereka duduk dalam UMNO tp akan jd bridge dgn mahathair yg bergabung dgn musuh luar supaya uMNO dijatuhkans ecar atotal!

Anonymous said...

AKU MACAM TAK PERCAYA MADEY BOLEH PUSING 360. DULU DIA MUSUHI MEREKA2 INI SKRG DIA JILAT BALIK MEREKA...PAKATAN HAPRAK.

DAN MEREKA PAKATAN HAPRAK DULU TAKTAU NAK GAMBARKAN BENCINYA PADA MAHADEY..TAPI HARI INI MEREKA TERIMA DAN JILAT LENDIR2 LUDAH MEREKA JUGA...

KOTORNYA.. PRINSIP "SYETAN DI KENALI'

AKU MACAM TAK PERCAYA MAHADEY GUNA SLOGAN ANWAR HARI INI. PADA MASA LEBAM MATA ANWAR DITUMBUK DENGAN SLOGAN YANG SAMA!!

TERUKNYA POLITIK MAHADEY!

LENDIR BUSUK DIJILAT2NYA KEMBALI... BOLEH PAKAI KE ORANG INI? MACAM MANA NAK SELAMATKAN NEGARA KALAU MEREKA SENDIRI TAK BETUL??

 
Blogger Templates