Wednesday, March 23, 2016

SPRM PEMBOHONG... LAPORAN KE ATAS GUAN ENG DAH DIBUAT 7 TAHUN DULU DAN SPRM TAK BUAT APA-APA PUN!!! - H'NG KHOON LENG



Kenyataan ini diambil daripada Pemuda Gerakan Pulau Pinang yang menbuat laporan pada 2009 terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang.

Apakah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mempunyai Prosedur Operasi Standard (SOP) berbeza terhadap pemimpin pembangkang?


Tujuh tahun SPRM menunggu untuk mengeluarkan kenyataan mengenai aduan dibuat dan selepas dikeluarkan malam tadi, H'ng Khoon Leng mendakwa SPRM berbohong.

Adakah SPRM alat pembangkang? Kenapa hanya selepas ia diutarakan di Dewan Rakyat, baharu SPRM membuat kenyataan terhadap 'siasatan' yang 'sudah dilakukan' mereka?


Dan dalam kenyataan itu ada disebut pengadu turut dipanggil tetapi ini dinafikan oleh pengadu sendiri.

Pesuruhjaya SPRM perlu menjawab persoalan ini.

Dan, siapakah yang memantau SPRM? - MYNATION NEWS


4 comments:

kaw said...

mungkin lim guan eng dan dap yang pantau...sebab tu la sprm takut nak siasat

Anonymous said...

siapa dan bangsa apa yg lead sprm?shame on you sprm vs sperma???

Anonymous said...

hahaha bodo sangat ni..bile plak sprm org pembangkang nya?sprm tggu2 sgt time org pembangkang ada kes cam ni....cube lau org BN kena memang krik kriikk la sampai habis....ada yg kena ngan sprm pn sbb dh kalah PRU

Anonymous said...

Anon 8:37 ni bodo ker?kan dah artikel tu kata kes 1mdb laju disiasat...apa pun LGE akan jadi CM pertama di humban ke penjara.

top