Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, March 13, 2016

SYOKNYA SYED SYADDIQ BERHIBUR DI KELAB MALAM DI FILIPINA KETIKA BERDEBAT.... DAN UIAM DIPERTIKAIKAN KERANA WANG RAKYAT YANG DIGUNAKAN!!!



Sebagai pembayar cukai, saya agak terkilan sekiranya dakwaan bahawa pelajar UIAM pergi ke kelab malam bernama Palladium, di Manila sewaktu mengikuti program debat adalah benar.

Saya bangga dengan pelajar ini kerana berjaya mengharumkan nama negara.

Namun jika dakwaan ini benar, saya adalah manusia yg paling sedih kerana cukai yg saya bayar di salah gunakan. Ini kerana beliau pergi atas duit rakyat.

Saya berharap pihak UIAM dapat menyiasat. Ini adalah ketirisan besar dalam pengurusan dana rakyat.

Jika ianya benar, soalan seterusnya adalah di mana pegawai pengiring pelajar ketika mengikuti pelajar ke Luar Negara? Bukankah sepatutnya pegawai ini menjaga mereka?

Apa pun saya berharap dakwaan ini adalah palsu.

Seperti biasa, saya menggunakan kaedah Tun M. Yg di tuduh wajar kemukakan bukti yg beliau tak bersalah. (^_^)

Sumber :
1. http://truthvaccine.blogspot.my/2016/03/gambar-ketua-challenger-syed-saddiq.html
2. http://www.tv14.my/2016/03/13/ketua-kumpulan-challenger-syed-saddiq-kaki-clubbing/

3 comments:

Anonymous said...

yg biasa guna 'pembayar cukai' adalah bukan melayu yg menuntut hak sama rata.. dan pertikaian ke atas UIAM agak ketara. untuk lebih adil, baik keluarkan semuanya yg dikata beratus tu.. bkn sekeping dua supaya pihak universiti turut teliti. dan bukan sekadar nak cover keraajaan shj

Anonymous said...

Ikut kaedah najib la senang...diam seribu bahasa..

Anonymous said...

Kesian chuchu nabi duduk dalam tempat yg nabi benchi

 
Blogger Templates