Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, March 23, 2016

TERDESAK ATAU BODOH, SIVARASA RASIAH GUNA KULIT DEPAN MAJALAH TIME PALSU UNTUK FITNAH NAJIB ABDUL RAZAK!!!



Rupa-rupanya menjadi peguam dan pemimpin PKR boleh menyebabkan otak dijangkiti virus kebodohan yang terlalu tegar.

Sivarasa Rasiah sebagai contoh, merupakan seorang peguam, Ahli Parlimen dan pemimpin utama PKR. Seringkali bercakap tentang ketelusan, kejujuran, amanah dan sebagainya. Hakikatnya dia sendiri adalah seorang penfitnah tegar yang kerjanya mencari-cari bukti fitnah untuk mengenakan pihak lawan.

Barangkali itu merupakan antara sifat peguam-peguam merangkap ahli-ahli politik sepertinyalah kut... dah jadi darah daging ler katakan.

Terpedaya dengan cerita ciptaan sendiri kononnya, Malaysia dan Najib Abdul Razak terlibat dalam rasuah besar sehingga menjadikan negara ini tersenarai di top 5 negara paling tercemar dek rasuah, kulit muka depan majalah antarabangsa TIME telah dijadikan modal untuk mengukuhkan hujah.

Menariknya, kalau di pasaran, keluaran Mac 2016, lain pula kulit depan majalah tersebut. Sedangkan kulit depan TIME yang digunakan oleh Sivarasa pula amat berlainan sekali. Di bawah adalah perbandingannya.




Mana peguam-peguam UMNO atau Perdana Menteri yang sebelum ini kononnya sudah bersedia untuk mengambil tindakan ke atas sebarang fitnah jahat yang dibuat oleh pihak lawan? Apakah kesemua peguam-peguam tersebut sedang sibuk dengan kes-kes lain atau beranggapan, kes ini tidak lebih berat dan boleh diselesaikan di luar mahkamah sahaja?

Walaupun khabarnya, Sivarasa Rasiah telah memadamkan entry tersebut tetapi sebarannya telah pun dibuat oleh para pembaca laman Facebooknya.

Zaman sewenang-wenangnya menabur fitnah dengan menggunakan gambar, sudah pun berlalu. Trick bodoh menggunakan template dan kemudian menempeknya dengan gambar individu yang disasarkan seperti yang dilakukan oleh Tian Chua dalam kes Altantuya Shiiribu, sudah terlalu mudah untuk dibaca.

Sama ada Sivarasa memohon maaf secara terbuka atau dia memang seorang peguam bodoh spesies mangkuk jamban rabit yang hanya pandai bercakap tentang kebenaran, hakikatnya dia sendiri wujud di dunia ini kerana penipuan dan tipu perdaya!!!


1 comment:

Anonymous said...

Sivarasah....keling baka pariah.

 
Blogger Templates