Thursday, March 17, 2016

PETISYEN CASSANDRA CHUNG GAGAL DAN DITOLAK... SEKARANG PETISYEN GUGURKAN KERAKYATAN CASSANDRA PULA!!!



Usul dan petisyen yang dibuat oleh pelajar Anjing DAP, Cassandra Chung bukan sahaja tidak berjaya tetapi telah langsung tidak mendapat sambutan.

Tahniah kepada mahasiswa Malaysia yang tidak termakan dengan pembodohan anjing-anjing DAP yang banyak berkeliaran dan giat menghasut serta cuba menghuru-harakan negara ini seolah-olah mahu menjemput kuasa asing campurtangan sekaligus membolehkan mereka menjadi pemerintah mutlak ke atas Malaysia.

Walaupun Sarawak Report bekerjasama serta menjadi publicist Cassandra Chung yang dengan bangganya memberitahu beribu-ribu orang telah menandatangani petisyen untuk mengeluarkan gambar Perdana Menteri daripada dipamerkan di universiti tersebut, hakikatnya yang mengundi bersetuju dengan Cassandra hanyalah 6 orang daripada 71 orang yang mengundi berbanding 41 yang menolak dan 24 yang berkecuali.

Memandangkan usulnya sudah pun diketahui keputusannya, bagaimana pula kalau diwujudkan pula petisyen mendesak kerajaan menggugurkan kerakyatan seorang penderhaka yang bukan sahaja tidak berdarah watan tetapi juga berperangai syaitan ketika berada di luar negara?

Cassandra perlu bertanggungjawab dengan perbuatannya dan tidak boleh terlwpas begitu sahaja. Walaupun usulnya hanyalah sebingkai gambar tetapi gambar tersebut adalah gambar Perdana Menteri Malaysia. Perdana Menteri Malaysia adalah Malaysia walau sesiapa pun yang naik menyandang jawatan tersebut. Malah walaupun suatu ketika nanti ditakdirkan Allah Taala, Lim Guan Eng yang menjadi Perdana Menteri.

Tidak bersetuju dengan dasar kerajaan tidak bermakna boleh memburuk2kan kerajaan di luar negara.

Memandangkan dia rasa selamat sangat di UK, maka eloklah petisyen gugurkan kerakyatannya dibuat. Kita tengok dia menggelupur ke tidak....

Tapi Anjing-Anjing DAP mana peduli kerakyatan Malaysia. Kerakyatab Malaysia hanyalah bermaksud undi untuk DAP sahaja. Mereka pun bukannya nak sangat jadi rakyat Malaysia.

Tak percaya tanya Tony Pua atau Hannah Yeoh!!



7 comments:

Anonymous said...

Sokong Sokong Sokong GUGUR kan Talak 3 sebgai rakyat MALAYSIA

Anonymous said...

Betina sial ni mmg x layak jadi rakyat malaysia.. Kasi buang jauh2.. Shoh shoh shohhhh

Anonymous said...

Setuju.. gugurkan kerakyatan dia... jom buat petisyen

kaw said...

Baguslah kalau depa tak peduli dgn kerakyatan sendiri...bg govt malaysia buat apa nak simpan najis hanya kerana kelapaq sgt dgn undi...

Anonymous said...

tunggu anjing dapigs ni berani balik malaysia ke tidak..

Anonymous said...

Apa lagi mula kan petisyen skrg..setuju kerakyatannya dilucutkan...

Anonymous said...

Zahid mana ..zahid...si lembab ni ...menteri apa ni tak buat .....apa apa...orang dok kutuk bos kau kat luar negara kau senyap je ke...tukar lah Najib...Zahid ni cakap berdegar degar.tapi ...orang Malaysia terutamanay penyokong Dap bertambah kurang ajar.. So nak kurang dari mereka kurang ajar dan tiada jati diri tarik balik kerakyatan..pasport dia tolong pihak imigresen cancel.serta merta..biar Dap tolong budak cina pemakan babi tu...kalau perkara ni berrlaku ..bukak mulut je hina pemimpin Malaysia ..cabut kerakyatan garenti bila mereka kat luar negara nak bercakap kena pandang2 kan...kan elok gitu....terutama Cina Dap...lagi ramai lagi bagus aman sikit Malaysia ni dari Cina pemakan babi yang tak pernah tahu dek untung dah lah nenek moyang tu kita kutip lagi nak berlagak...nak mampus

top