Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, March 23, 2016

WOW!!! PHANG LI KOON ADA KONTRAK DENGAN KEMENTERIAN DALAM NEGERI DAN KEMENTERIAN PELANCONGAN! ZALIMNYA KERAJAAN NAJIB!!!


Maka tidak hairanlah mengapa Phang Li Koon terpaksa mengeluarkan Akuan Bersumpah kononnya dia tidak mempunyai sebarang kaitan dengan syarikat yang memperolehi tanah yang sepatutnya menempatkan Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT) Taman Manggis Fasa II.

Rupa-rupanya ada udang di sebalik batu. 

Pendedahan yang dibuat oleh Datuk Huan Chen Guan, menunjukkan Phang Li Koon mempunyai kaitan rapat dengan KDN dan Kementerian Pelancongan. 

Lesen apa lagi yang diperolehi oleh Phang Li Koon menerusi Winbond Management & Consultant daripada kedua-dua kementerian ini?


Di negeri-negeri yang diperintah Pakatan seperti Selangor dan Pulau Pinang sendiri, jangan haraplah syarikat-syarikat yang dimiliki oleh penyokong BN untuk menikmati 'keistimewaan' seperti ini. Malah para penyokong BN di kawasan yang memberikan kemenangan atau menggugat DAP, mereka tidak sahaja dihalau dan perkampungan mereka dilupuskan, gerai jual pisang goreng pun, dirobohkan secara tidak berperi kemanusiaan. 

Bagaimana sebuah kerajaan yang zalim, tidak berperikemanusiaan, penipu dalam pilihanraya malah Perdana Menterinya juga seorang yang korup serta mengamalkan dasar kawalan yang amat ketat kerana takut jatuh takhta, sangat bermurah hati dengan memberikan lesen kepada syarikat kroni DAP itu.

Kata, Huan Chen Guan, "Apa kah Macai DAP tahu pasal ini atau buta sahaja , apa pun tak tahu , ikut macam lembu sahaja. Kalau kerajaan BN zalim , penyokong DAP mana bolih dapat lesen lesen sebegini."


4 comments:

Anonymous said...

Dia dapat kontrak sebab hulur pelincir....Itu bermakna bukan BN bagus tetapi diaorang makan suap.

Anonymous said...

Tk tkut masuk neraka ke bro

Anonymous said...

Cina kiri kanan depan belakang suma dia sapu abis...di pulau pinang melayu berniaga di sapu abis runtuh oleh DAP... pada orang melayu berapa lama lagi mau bagi muka dengan kaum cina.... kurang ajar balas kurang ajar jugak baru adil. ...

Anonymous said...

Neraka dia aircond. ..

 
Blogger Templates