Monday, April 4, 2016

BERBALOIKAH MAHATHIR MENGHINAKAN DIRI SENDIRI DAN ISTERINYA DEMI MEMBELA PERBUATAN LIWAT ANWAR IBRAHIM PADA DEMO 2 APRIL?



2 April 2016...

Bunyinya hebat sangat sebelum itu. Jangkaan yang hadir adalah 10,000 orang. Modal demonstrasi adalah hapuskan GST. Lokasinya adalah tempat biasa di tengah-tengah Bandaraya Kuala Lumpur. Penggeraknya adalah PKR dan parasit-parasit PAS yang kini menjadi balaci DAP bergelar pemimpin Parti Amanah Negara.

Tetamu istimewa pula adalah Dr. Mahathir, bekas Perdana Menteri yang pernah menjadi musuh utama dan penyebab utama kewujudan serta penubuhan PKR.

Ternyata, tanpa pembabitan PAS, jumlah yang keluar berdemonstrasi amatlah menyedihkan. Walaupun Rafizi Ramli menyatakan 5000 orang datang berdemonstrasi manakala Khalid Samad pula berkata, lebih 10,000 orang telah berdemonstrasi, hakikatnya bukti-bukti yang terpapar, termasuklah gambar-gambar dari udara menunjukkan jumlah yang datang tidak lebih dari 3000 orang.


Untuk tutup kelemahan tersebut, cuaca dipersalahkan.

Kehadiran tetamu istimewa iaitu Dr. Mahathir dan Tun Siti Hasmah, juga nampaknya tidak mampu menggamit kedatangan demonstran yang lebih ramai.

Ketika Mahathir berucap membelasah Najib dan membuat pelbagai tuduhan, sebilangan ahli PKR pula mengambil kesempatan mengeboo serta membuat bising, sehinggakan Rafizi Ramli terpaksa memberikan isyarat agar Mahathir dan Tun Siti Hasmah tidak diejek.

Bacaan doa oleh 'ustaz kucing jam tiga pagi' Badrul Amin pula jelas tidak mengalu-alukan kedatangan Mahathir. Badrul Amin mendoakan agar Mahathir ditimpa musibah, dan dihukum penjara kerana telah memenjarakan Anwar Ibrahim yang telah disabitkan dengan kesalahan liwat.


Demonstrasi Anti GST dan UNDUR NAJIB bertukar menjadi Demonstrasi BEBASKAN ANWAR.

Bukan kedatangan Tun Mahathir dan Tun Siti Hasmah ke acara demonstrasi tersebut dengan kereta mewah walaupun kempen utama adalah GST yang memiskinkan rakyat. Isu kereta-kereta mewah yang menjadi koleksi anak-anak Mahathir tidak timbul.

Namun yang ingin diperkatakan di sini ialah, bagaimana seorang Negarawan dalam apa yang dikatakan sebagai 'perjuangan', menghinakan diri dan membiarkan diri dihina oleh golongan yang telah dikenalpasti sebagai pembela PERBUATAN LIWAT dan HOMOSEKSUAL.

Tidak kiralah apa pun tujuannya, pengakhiran bagi seorang Negarawan yang pernah menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara cemerlang dan dicontohi oleh banyak negara suatu ketika dahulu, amat menyedihkan.


Kalau itulah yang dikatakan perjuangan untuk rakyat, rasa-rasanya selama 22 tahun, rakyat Malaysia khususnya umat Islam, telah ditipu oleh lakonan semata-mata. Mungkin sepanjang memegang jawatan, untuk menunjukkan belang sebenar amat sukar kerana semua mata memandang, tetapi selepas jawatan dilepaskan, maka bebaslah untuk berbuat apa-apa sahaja.

Dan sekarang, Mahathir menunjukkan siapa dia yang sebenarnya, sama ada sengaja atau tidak disengajakan!


10 comments:

Adam Ikhsan said...

Apa kah berada bersama rakyat menutut GST dimansukkan suatu penghinaan.

Menerima RM 2.6 tanpa memberi tahu rakyat dan pemerintah ada lah satu perbuatan yang jijik lagi terhina.

Apa Kah anda wahai bangsa Melayu masih menyanjung perbuatan keji dan mungkar.

INSAF lah wahai bangsa Melayu jangan biarkan diri kamu diperbodohkan oleh Pemimpim Melayu yang korup lagi keji .

Anonymous said...

Dah tu...anak betina sendiri dah macam lesbian murtad...apa lah sangat kes liwat meliwat tuh.

Anonymous said...

150pm

Geli ar bila penjilat kapir laknat dapigs yang anti Islam dan sanggup makan babi demi menjilat taik tokong nak menyuruh orang Islam ber'insaf'...GELI AR WOI!!!!

Anonymous said...

Alahai...lagi2 1MDB, lagi2 2.6 bil.
Lagi2 GST....
Hape ni?? Dah jemu betul...bosan..
Carilah kes lain pulak!!!

Anonymous said...

mahathir hanya mentaikkan dirinya sendiri, ketaikannya semakin terserlah tak heranlah bnyk penyokong peliwat tua mengelar dngn gelaran mahafiraun dan mahataik, hnya taik aje yg sokong mahataik..hehehe

Anonymous said...

2.6 b dan 1MDB x menyusahkan rakyat kerana bukan duit rakyat. GST untuk kemudahan rakyat dan dikembalikan kepada rakyat yg memerlukan jugak. Proton Tun urus rugi berbilion2 dari wang rakyat kau x menyalak hai Adam? Dasar pemakan dedak...

Anonymous said...

Perbuatan keji dan mungkar bersetongkol dgn komunis boleh la yer. Oohhh pemimpin gini tak keji la yer. Kau fikir dia tiada janji apa2 dgn wan azizah dan limkomunis jika najib step down? Kau ni yg lebih keji dari komunis.

Anonymous said...

Anak bini pon tak boleh nak control. Datin hasmah dah boleh la tu pakai tudung dari pakai wig. Nak mengata rosmah macam2 tapi tgk la tu bini isteri pon menyedihkan. Ingat tu dia boleh lepas la tu tak ajar anak bini cara islamik. Sendiri pon liberalis..

Anonymous said...

Aik dah jatuh hukum meliwat d mahkamah tu sp yg sanjung dok ckp konspirasi bagai la? X bole terima kenyataan ke? Arab saudi pon ada gst tp xde rakyat mcm ko ni kot

Anonymous said...

Anjing tuo menyalak... Suara pun dh kt dlm

top