Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, April 12, 2016

P.RAMASAMY CUBA TAGIH SIMPATI... LAKONAN BAKAR PEJABAT DAH TAK LAKU LER WEI!!!!



Setiap kali ketakutan dan bimbang dengan tindak balas daripada masyarakat yang mereka benci, setiap kali itulah juga, akan ada drama bakar bangunan atau baling cat merah atau lempar bangkai ayam atau itik ke dalam bangunan yang menempatkan premis mereka.

Itulah DAP...

Dan nampaknya skrip tersebut kembali diulang oleh P.Ramasamy, Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang setelah kenyataannya yang melabelkan Dr. Zakir Naik sebagai Satan Naik, mengundang kemarahan masyarakat Islam.

Sememangnya P.Ramasamy sengaja berbuat begitu bagi membuktikan yang masyarakat Islam adalah penagih darah dan amat tertarik dengan keganasan. Provokasi sengaja dilakukan bagi membuktikan teorinya bahawa umat Islam tidak sahaja wajar diperangi bahkan wajar dihapuskan.


Sebelum ini, P.Ramasamy pernah terkenal kerana mencabar kerajaan mewujudkan 13 Mei semula dan menurutnya, DAP sedikit pun tidak takut untuk berhadapan dengan 13 Mei kali kedua. (RUJUK SINI).

P.Ramasamy juga terkenal kerana sokongannya dan sebagai pelindung kepada pengganas-pengganas Tamil Eelam yang berjuang mewujudkan negara sendiri di utara Sri Lanka dan menjadi pelarian di Malaysia. (RUJUK SINI)



Dilaporkan, P.Ramasamy telah meminta maaf berhubung kenyataannya melabelkan Zakir Naik sebagai Satan Naik. Bagaimanapun, ada drama yang sangat menarik dan sudah tentunya, membuatkan ramai penonton yang lebih ketawa berbanding simpati.

Ini adalah kerana, drama tersebut dilakonkan terlalu kebetulan dengan masalah yang dihadapi oleh P.Ramasamy dan harapan agar drama tersebut menukarkan kemarahan kepada simpati, terlalu ketara kerana ia adalah skrip biasa yang digunakan oleh para pemimpin DAP seperti Teresa Kok dan Anthony Loke.



Kalau setakat sebiji molotov cocktail yang dilemparkan dan kemudian membakar petrol yang terpercik dari botol yang pecah, rasa-rasanya eloklah P.Ramasamy selaku patron LTTE di Malaysia, memikirkan kaedah yang lebih ekstrim untuk membenarkan serangan tersebut. Di sebalik dia meminta maaf kerana kaum sendiri belasah dia, P.Ramasamy masih lagi cuba menggambarkan yang orang Islam adalah spesies pembunuh dan pembalas dendam, tanpa dia sedar, P.Ramasamy dan seluruh keluarganya hidup aman damai di kalangan orang Islam, walaupun mereka melakukan pelbagai onar dan perangai menghina umat Islam.

Lakonan kali ini tidak menjadi nampaknya...



8 comments:

Anonymous said...

Kenapa Islam ditindas di negara majoriti penganut Islam. Celaka betul Keling Hindu DAP nie. Kuarang ajar...

Anonymous said...

Auta dia mmg dh trkenal !!!

Anonymous said...

ni lebih kurang macam drama Terasa Cock dulu ni ....
Ramasamy patutnya buat yg lebih realistic lagi such as ... badan terbakar ke .. tak pun terjun bangunan
... baru real

Anonymous said...

Dia buat sendiri...

KAW said...

Inilah professor kangkung dalam erti kata yang sebenar....

nak cabar paria nih berdebat dengan dr zakir naik...????

hmmmm....ibaratnya dr zakir naik tuh macam permata...berbanding si paria
nih yang cuma bertaraf sampah dan najis

Anonymous said...

Pundek ini memang macan tu kuat berbelit.

Anonymous said...

Ini Malaysialah. Dalam ini negara hanya orang kereja AhLong sahaja suka buat kereja bakar-bakar dan paling selalu suka baling itu merah punya catlah. Ada lebih sikit kasi baling ayam sudah matilah sebab kalau itu ayam masih hidup masih boleh kasi potong bagi makanlah. Ini Dr.sudah habis modallah. Itu Dr.Naik pun lagi bagus sebab dia punya modal sangat banyak sampai boleh kasi ceramah hari-harilah. Semua orang pun suka jugalah. Nice try Mr.Adun.

Anonymous said...

muak dah dgn drama kebakaran....

 
Blogger Templates