Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, April 4, 2016

SAH! WAN AZIZAH JIJIK MELIHAT WAJAH DAN BERHADAPAN DENGAN TUN DR. MAHATHIR!!!

Mahathir telah menyuarakan persetujuannya untuk bergandingan dengan Wan Azizah dalam usaha menumbangkan Najib Abdul Razak. Malah beberapa orang pemimpin PKR pula telah pun menjadikan Mahathir sebagai idola mereka walaupun mereka menjadi PKR adalah berasbabkan Mahathir.

Dua kali PKR dan PAN mengadakan ceramah umum dan demonstrasi yang tidak mendapat sambutan iaitu di Pandan Indah dan di Dataran Merdeka, kedua-dua kalinya juga Wan Azizah tidak hadir. Malah dalam dua majlis Deklarasi Mahathir-Kit Siang juga, Wan Azizah tidak hadir.

PKR dan PAN merancang untuk mengadakan demonstrasi secara bersiri di seluruh negara. Bagaimanapun Wan Azizah awal-awal lagi telah menyatakan bahawa dia tidak akan hadir tanpa memberikan sebab musabab yang wajar.

Bagaimanapun semua orang tahu Wan Azizah tidak mampu bersemuka dengan Mahathir mahupun Tun Siti Hasmah kerana kaitan sejarah mereka.

Pada Ahad lepas iaitu ketika demontrasi ANTI GST yang bertukar menjadi BEBASKAN ANWAR, Wan Azizah dilihat sengaja memalukan Tun Mahathir apabila menghebahkan dia ke kenduri salah seorang temannya.

Nampaknya walaupun Mahathir terhemoi-hemoi untuk mendapatkan sokongan dan kepercayaan daripada pembangkang dalam misinya menggulingkan Najib Abdul Razak, hanya segelintir sahaj yang sudi mengikut alunannya. Manakala sebahagian yang lain pula termasuklah Wan Azizah terus menyimpan dendam terhadap Mahathir.

Susah nak buang perasaan jijik tu, yer Kak Wan Kipas?

4 comments:

Anonymous said...

Misi mamak kerala nak jadikan anak botaknya sebagai PM telah gagal.

Gila kuasa dan tamak haluba...itu kah dia YAHUDI kerala!

Anonymous said...

Sedarlah bahawa Najib terlampau lembut hati. Kalau kat luar. Anak anak ini tentu dah dihantar kerumah kebajikan.

Anonymous said...

Badut tua je yg x perasan...

Anonymous said...

Hemoi???
Ksian mahadet..didoakan lg kaunselir jam 3

 
Blogger Templates