Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, April 5, 2016

SELEPAS HANIPA MAIDIN DISERANG TEKANAN DARAH TINGGI, RAFIZI RAMLI PULA ROSAK OTAK AKIBAT 'STROK HABA'!!!



Rafizi Ramli cuba menggunakan taktik Lim Guan Eng dengan menggambarkan dan menampilkan dirinya sebagai hero penyelamat walaupun sebenarnya, dia adalah penyamun dan lanun yang cuba menjahanamkan mana-mana institusi Melayu-Islam.

Anehnya, ada juga manusia yang percaya, Rafizi Ramli menjalankan tugasnya sebagai pengawal dan penjaga agar institusi berkenaan tidak melakukan kerosakan, walhal memang Rafizi Ramli dari awal lagi mempunyai niat dan kecenderungan untuk menghapuskan agensi tersebut, terutama sekali yang berkaitan dengan kewangan dan ekonomi Melayu-Bumiputera seperti YAPEIM.

Bagaimanapun, kali ini dia sudah tersalah terkam dan tersalah fitnah. Rafizi Ramli yang melihat LTAT sebagai satu entiti yang senyap dan tidak banyak tindakan, terutama sekali bekas Pengerusinya pun terlebih diam daripada pendiam walaupun diasak dengan pelbagai serangan dan tuduhan.

Rafizi mahu mengulangi kejayaannya menutup operasi LTAT sepertimana yang dia lakukan ke atas NFCorps dan NFC (dua entiti yang berbeza)..

Gagal menyahut cabaran LTAT agar membuktikan dakwaannya bahawa LTAT tidak membayar granuuiti kepada para pesara tentera kerana semua wangnya telah diseduit oleh 1MDB dan 1MDB gagal membayar hutang, Rafizi Ramli akhirnya disaman.

Rafizi Ramli tidak sepatutnya disaman fitnah sebaliknya disaman jenayah. Niat dan kecenderungannya adalah jelas, sepertimana cubaannya ke atas Tabung Haji iaitu menghilangkan kepercayaan daripada para ahli dan pendeposit serta pelabur, sekaligus menyebabkan kerugian besar dan kegagalan pembayaran bonus, dividen dan sebagainya. Rafizi Ramli sentiasa cuba menimbulkan krisis kepercayaan, sama ada terhadap keupayaan kewangan LTAT mahupun pelaburan yang dibuat oleh LTAT terutama apabila dia mengatakan, LTAT tidak ada duit untuk membayar gratuiti kepada pesara.

LTAT telah mencabar Rafizi untuk membuktikan tuduhannya. Dan seperti biasalah, Rafizi dengan penuh lagak menampilkan bukti-bukti yang difikirkannya mampu mengubah putaran dan paksi dunia.

Bagaimanapun, kalau sudah dasar SOTONG KEMBANG, ia tetap namanya sotong. Sebahagian besar iaitu 70 nama yang disenaraikan oleh Rafizi Ramli merupakan bekas tentera yang telah dibayar gratuiti mereka. Selebihnya pula masih dalam proses memandangkan terdapat dokumentasi yang tidak lengkap termasuklah cop jari.

Rafizi Ramli dengan bangga memberitahu, LTAT gagal menjawab soalannya dan membuktikan yang mereka tidak bersalah daripada tuduhannya walaupun sebenarnya adalah sebaliknya.

Rafizi tahu, pembohongannya bakal terlondeh dalam proses mahkamah nanti. Tetapi dia mahu MAMPUS BERGAYA. Dia mahu dilihat sebagai hero WALAUPUN SEBENARNYA HERO BODOH!

Pengerusi LTAT Mohd Anwar Mohd Nor dan CEO LTAT, Lodin Wok Kamaruddin dicabar agar menggunakan wang mereka sendiri untuk menyamannyaa, bukannya menggunakan wang LTAT yang menurut Rafizi akan memudaratkan bekas dan pesara tentera.

Macam mana tidak dikatakan bodoh kalau fitnah yang dibuatnya adalah LTAT tetapi Rafizi berasa dia boleh terselamat dengan meminta Lodin serta Anwar menyamannya atas kapasiti personal.

Takkan akauntan yang sampai botak tengah kepalanya, hanya mampu memikirkan penipuanj setahap itu sahaja?


6 comments:

Anonymous said...

Akauntan bangang yg pernah lahir d bumi malaysia

Dyll said...

Dah terlalu banyak fitnah yg ditaburnya. Tapi masih tak didakwa. Sebab itu dia semakin galak. Tolonglah.... ambik tindakkan yg sewajarnya, agar menjadi pengajaran buat dirinya dan yg lain2.

Anonymous said...

Alhamdulillah..syukur sangat2 si sotong layu ni sdh kena tangkap kt luar parlimen pulak tu...memang sesuai sangat ending utk sotong layu nie...semoga mendapat balasan duniawi yg setimpal dengan FITNAH2 duniawi yg sotong layu sdh bikin...rasala hukuman duniawi dulu ya sotong layuuu.....

Unknown said...

Tak sokong Rafizi tapi bukan ke Tan Sri Lodin ni Pengerusi 1 mdb yg bermasalah sebelum Arul ambil alih.

Sejak bila dia jadi pengerusi LTAT?

Anonymous said...

klu nak dpt sokongan jgn plk sampai tabur fitnah sbb itu politik tak brmoral namanya.

Anonymous said...

Orang macan dia ni mana tahu halal haram dosa pahala. Yang penting dapat mengwujudkan persepsi yang mengelirukan apatah lagi dikalangan penjilat bontot dan pemakan dedak babi dap.

 
Blogger Templates