Wednesday, April 6, 2016

TAK BERGARI, TETAPI RAFIZI RAMLI BERLAGAK DAN BERLAKON SEPERTI DIGARI UNTUK RAIH SIMPATI!!!



Mangkuk ni memang sewajarnya menerima balasan yang sangat berat hasil daripada perbuatannya. Tetapi barangkali Allah Taala menangguhkan hukumannya itu, maka bersenang-senanglah dan bermegah-megahlah dia dengan 'kehebatan'nya menipu dan memperdayakan orang ramai.

Perhatikan gambar di atas. Dengan senyum simpul dan tangan ke belakang seolah-olah digari, Rafizi cuba mewujudkan sentimen di kalangan penyokong mahupun penonton bahawa dia sedang teraniaya. Dia bukan sahaja telah dizalimi, bahkan tidak dilayan secara adil oleh PDRM.

Hakikatnya, tangan Rafizi tidak bergari pun. Dia tidak digari, malah semasa di soal-siasat, dia dilayan dengan sebaik-baiknya, bahkan jauh lebih baik daripada anggota polis yang menghadap Jabatan Tatatertib.

Kalau dah namanya penipu, dia akan terus menipu. Setiap ruang yang ada akan digunakan untuk melakukan penipuan sehabis baik yang mungkin. Tujuan hidupnya adalah menipu dan Rafizi melaksanakan tujuan hidupnya itu dengan sebaik-baiknya...

Itu pun masih ada juga yang percaya dengan Rafizi Ramli!!!


9 comments:

Anonymous said...

Bini dia mesti bangga dapat 'jantan' jenis pondan kaki menipu macam ni...

Anonymous said...

Bodohlaa.. tv3, utusex mmg kaki putar belit. Tgk baju pun dh tau x sepadan. Blogger pemakan dedak ambik sumber dr wahyu umno..

Anonymous said...

haha.. gambar pun kantoi. 3 gambar mengadap kemera baju warna lain dgn 1 gambar membelakangkan kemera.

Anonymous said...

tak baik la menipu...mcm mana rkyat nak pilih jd pmimpin negara klu buat krja tak baik.

Anonymous said...

Bila lah sotong ni nak masuk penjara.. wahai PDRM dan para pendakwa raya yang bijaksana... masih tak ade prima facie ke...

Anonymous said...

Rafizi ni mmg kaki penipu.. Org banggang je yg prcayakn dia..

kaw said...

macam yang penah dicakap...

zaman skang pemimpin melayu byk sangat yang menipu...baik dari blok pemerintah ...sama ja dari blok pembangkang....

Anonymous said...

Famous...tetapi kerana sebab yang salah
Kuat memfitnah....
MP yang paling banyak akan dan sedang melalui court cases
Penghasut hinghgakan niat murni untuk menuneikan fardhu Haji musnah
Whistle Blower paling tak realiable,selalu kantoi half way...
Pokoknya tak ada yg baik lah untuk budak ini...

Anonymous said...

Tgk la tv warna baju serupa. Mgkin lighting terang atau kaw gelap sikit. Mmg penipu lerrr..

top